Iranian Agriculture News Agency

نقش جادوی رنگ‌ها در صنعت گردشگری کشاورزی سامان

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان سامان، گفت: نشست هماهنگی ایجاد گردشگری رنگ‌ها به‌عنوان جاذبه‌های گردشگری با محوریت نقطه جغرافیایی طرح باغداری باغ‌گستران سامان با حضور مسئولین استانی و شهرستانی در محل فرمانداری شهرستان سامان برگزار شد.

نقش جادوی رنگ‌ها در صنعت گردشگری کشاورزی سامان

به گزارش خبرنگار ایانا در چهارمحال و بختیاری، حجت‌الله رئیسی گفت: شهرستان سامان با سطح بالغ‌بر ۱۷ هزار هکتار باغات از شکوفایی گل‌های بادام تا پاییز هزار رنگ کلکسیونی از انواع جاذبه‌های گردشگری را در خود جای‌داده است.

وی ادامه داد:  باید دانست که رنگ‌های منحصربه‌فرد طبیعت در حین سفر توجه هر گردشگری را به خود جلب می‌کند، مخصوصاً اگر پیرامونمان مملو از رنگ‌های دلخواهی که تأثیر بسیار خوبی بر ذهن و روحیات ما بر جای می‌گذارد باشد.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان سامان گفت: تأثیر رنگ‌ها می‌تواند به‌عنوان یکی از راهبردهای توسعه اقتصادی در حوزه کشاورزی نمود پیدا کند.

رئیسی افزود: کاربرد و استفاده صحیح از رنگ‌ها نقش بسزایی در تحکیم و تقویت خاطرات مفرح و تبدیل‌شدن آن باغداری و کشاورزی به یک منطقه توریستی، کشاورزی، گردشگری و ایجاد یک مزیت رقابتی دارد.

در حاشیه این نشست در خصوص استقرار دانشگاه جامع علمی کاربردی در شهرستان سامان، استقرار دبیرخانه همایش بین‌المللی بادام در این شهرستان و همچنین تعامل با زنبورداران به جهت استقرار کندو در باغات در زمان گرده‌افشانی گفت‌وگو شد.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید