Iranian Agriculture News Agency

رئیس و نایب رئیس کمیسیون کشاورزی اتاق تهران انتخاب شدند

با برگزاری انتخابات هیات رئیسه پنج کمیسیون‌ تخصصی اتاق بازرگانی تهران، رئیس و نایب رئیس کمیسیون کشاورزی اتاق تهران انتخاب شدند.

رئیس و نایب رئیس کمیسیون کشاورزی اتاق تهران انتخاب شدند

به گزارش ایانا به نقل از اتاق تهران، انتخابات هیات رئیسه پنج کمیسیون تخصصی اتاق تهران از ساعت 8 صبح روز شنبه 21 مرداد ماه با حضور اعضای کمیسیون‌ها، رئیس و دبیرکل اتاق تهران آغاز شد. برابر برنامه از پیش‌ تعیین‌شده انتخابات پنج کمیسیون در این روز و پنج کمیسیون دیگر نیز روز یکشنبه 22 مرداد برگزار می‌شود. در این رأی‌گیری‌ها هیات رئیسه کمیسیون‌های صنعت و معدن، تسهیل تجارت و توسعه صادرات، کشاورزی و صنایع تبدیلی، بهبود محیط کسب و کار و رفع موانع تولید و اقتصاد سلامت برای یک دوره دوساله تعیین شد.

در انتخابات کمیسیون کشاورزی و صنایع تبدیلی اتاق تهران نیز فرهاد‌ آگاهی و عطااله اشرفی اصفهانی به‌عنوان داوطلب ریاست این کمیسیون معرفی شدند که در یک رقابت نزدیک 7 رأی از آرای 13 عضو این کمیسیون به سبد عطا‌اله اشرفی اصفهانی ریخته شد و 6 رأی نیز به آگاهی اختصاص پیدا کرد.

بنابراین، اشرفی اصفهانی که از فعالان بخش خصوصی است، به‌عنوان نماینده دولت در این دوره از هیات نمایندگان اتاق تهران حضور دارد، با اختلاف تنها یک رأی، کرسی ریاست این کمیسیون را از آن خود کرد. در مرحله بعدی انتخابات این کمیسیون سیدمهدی حسینی یزدی، رئیس انجمن واردکنندگان سم و کود و علی تقوی‌فر عضو هیات نمایندگان نمایندگان اتاق تهران به عنوان به ترتیب با 10 و 9 به عنوان نواب‌رئیس اول و دوم برگزیده شدند.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید