Iranian Agriculture News Agency

در کشت و صنعت مغان محق خواهد شد:

افزایش صددرصدی کلنی‌های زنبور عسل

مدیرعامل شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان اعلام کرد: بعد از استقرار هیئت‌مدیره دولتی واحد زنبورداری با 300 کلنی ایجاد و راه‌اندازی شد که در حال حاضر تعداد کلنی‌ها به 350 افزایش پیدا کرده است.

افزایش صددرصدی کلنی‌های زنبور عسل

به گزارش ایانا به نقل از روابط‌عمومی و امور بین‌الملل شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان، قاسم محمدی بیان کرد: امور زراعی، دامی، باغی و صنایع تبدیلی شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان مدرن و الگو است.

وی افزود: زنبورداری شرکت نیز باید با توسعه فعالیت‌هایش به‌عنوان مدل و الگو مطرح شده و با بهره‌گیری از امکانات موجود، از زنبورداران منطقه و استان حمایت کند.

این مقام مسئول افزود: به‌منظور گسترش زنجیره تولیدات شرکت، تنوع‌بخشی به تولید انواع محصول، درآمدزایی، ایجاد اشتغال مولد و پایدار و کسب سود بیشتر بعد از استقرار هیئت‌مدیره دولتی واحد زنبورداری با 300 کلنی ایجاد و راه‌اندازی شد که در حال حاضر تعداد کلنی‌ها به 350 افزایش پیدا کرده است.

محمدی بیان کرد: ارتقای میزان تولید عسل در این مجتمع عظیم ملی، از برنامه‌های مدیریت بوده و در دستور کار این شرکت است. در همین راستا در نظر داریم، تعداد کلنی‌های زنبورعسل را با صددرصد افزایش به میزان 600 کلنی برسانیم.

مدیرعامل شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان گفت: برداشت عسل از کندوها اواخر تابستان سال جاری و در شهریورماه انجام خواهد شد و محصول تولیدی در راستای تکمیل زنجیره ارزش در بسته‌بندی‌های مناسب با برند مغانه در بازار هدف عرضه شده و در دسترس مشتریان قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید