Iranian Agriculture News Agency

پنجمین جشنواره برداشت عسل کنار در شهرستان جم برگزار شد

جشنواره برداشت عسل کنار با حضور بیش از 300 نفر از زنبورداران و مسئولین کشوری و استانی در شهرستان جم روستای بیدخوار برگزارگردید .

پنجمین جشنواره برداشت عسل کنار در شهرستان جم برگزار شد

به گزارش خبرنگار ایانا در بوشهر، معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی استان بوشهر گفت: از جمله موارد مورد بحث در این جشنواره، توسعه کیفی زنبورداری استان و صادرات عسل کنار استان به عنوان عسل با کیفیت و منحصر بفرد در کشور و رشد قابل توجه صنعت زنبورداری استان درسالهای اخیر بود.

قطبی افزود: در این جشنواره آقای مشیرغفاری مشاور معاون وزیر و مجری طرح توسعه زنبورداری کشور، طهماسبی رییس بخش تحقیقات زنبور عسل و رییس انجمن زنبور عسل کشور و همچنین بانکی پور مدیر عامل صندوق حمایت از توسعه صنعت زنبورداری کشور و باستانی مدیر عامل اتحادیه زنبورداران ایران زمین و فرجی مدیر تسهیلات بانکی صندوق کارآفرینی امید حضور داشتند .

وی اظهار داشت: در این مراسم همچنین معاون برنامه ریزی استانداری، فرمانداران شهرستانهای جم و عسلویه، رییس سازمان جهادکشاورزی بوشهر، مسوول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان و بسیاری از مسئولین استانی حضورداشتند.

قطبی افزود: در پایان این مراسم که در طبیعت و با مشارکت مدیریت جهادکشاورزی شهرستان جم، شرکت تعاونی زنبورداران جم وصندوق کارآفرینی امید استان برگزارگردید، از تندیس نشان جغرافیایی عسل کنار استان رونمایی و از زنبورداران نمونه استان تقدیر شد.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید