Iranian Agriculture News Agency

با حضور رئیس سازمان دامپزشکی؛

هجدهمین نمایشگاه بین المللی دام طیور و صنایع وابسته در تهران افتتاح شد

هجدهمین نمایشگاه بین المللی دام طیور و صنایع وابسته باحضور مسئولین ،کارشناسان ، تولید کنندگان و صاحبان صنایع داخلی و خارجی افتتاح شد.

هجدهمین نمایشگاه بین المللی دام طیور و صنایع وابسته در تهران افتتاح شد

به گزارش ایانا؛ علیرضا رفیعی پور رئیس سازمان دامپزشکی کشور در مراسم افتتاح هجدهمین نمایشگاه بین المللی دام طیور و صنایع وابسته با بیان اینکه این نمایشگاه با کیفیت بهتری نسبت به سال های گذشته در حال برگزاری است، گفت:بیش از ٢٩٠ شرکت داخلی و ١٧ شرکت بین المللی از کشورهای مختلف در این نمایشگاه حضور دارند.

وی با تاکید به اینکه با توجه به شرایط سخت تحریمی در یکسال گذشته  شرکت های دانش بنیان شرکت کننده در این نمایشگاه نسبت به سال قبل افزایش داشته است، افزود: شرکت های دانش بنیان به کمک تولیدکنندگان بزرگ و زنجیره تولید می آیند.

رفیعی پور افزود: طی سال های گذشته از شرایط تولید سنتی و نیمه صنعتی به زنجیره تولید ارتقا پیدا کرده ایم.

وی با بیان اینکه زنجیره تولید، دانش و توان تولید تکنولوژی را با یکدیگر دارد، افزود: همچنین شرکت های دانش بنیان می توانند تمام زنجیره تولید را  برای مقرون به صرفه بودن در  صنعت دام و طیور در اختیار داشته باشند.

رفیعی پور اظهار امیدواری کرد با نمایش توانمندی های تولیدکنندگان کشور و حمایت های بی دریغ تشکل ها سال بعد شاهد موفقیت های بیشتری در حوزه تولید باشیم.

وی با تاکید به اینکه صنعت دام و طیور صنعتی دائمی، مستمر و همیشگی است، گفت: در آینده با توانمندی های موجود در این صنعت  جزو کشورهای صادرکننده دام و طیور خواهیم بود.

وی در پایان گفت: کشور ما هم اکنون در حوزه طیور و تولید تخم مرغ جزو ١٠ کشور  اول دنیا و در حوزه دام و تولید شیر  نیز جزو ٨ کشور برتر تولیدکننده است.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید