Iranian Agriculture News Agency

مسئول واحد توسعه بازرگانی و تنظیم بازار جهاد کشاورزی مهاباد :

۱۰۰ تن برنج یارانه‌ای به مهاباد اختصاص یافت

مسئول واحد توسعه بازرگانی و تنظیم بازار جهاد کشاورزی مهاباد گفت: ۱۰۰ تُن برنج هندی یارانه‌ای با نرخ دولتی در راستای ایجاد تعادل در بازار به این شهرستان اختصاص یافته که توزیع آن آغاز شده است.

۱۰۰ تن برنج یارانه‌ای به مهاباد اختصاص یافت

به گزارش خبرنگار ایانا در استان آذربایجان غربی،  سیدانور حسینی اظهار کرد: طی توزیع مرحله نخست این محموله هم‌ اکنون ۳۰ تن برنج دانه بلند هندی با نرخ هر کیسه ۲۳۵ هزار تومان در حال توزیع است و متقاضیان با مراجعه به مرکز پخش این محصول می توانند آن را با نرخ مصوب دریافت کنند.

وی با بیان اینکه این برنج در ۱۲ فروشگاه واقع در مناطق مختلف شهری توزیع می‌شود، اضافه کرد: از مجموع ۱۰۰ تن برنج یارانه ای حدود  ۷۵ تن در داخل شهر و مابقی نیز در سطح روستاهای تابعه این شهرستان توزیع خواهد شد.

مسئول واحد توسعه بازرگانی و تنظیم بازار جهاد کشاورزی مهاباد ادامه داد: همچنین 36 تُن شکر یارانه ای ویژه خانوار نیز از طریق مباشر در بین فروشگاه ها با نرح مصوب در حال توزیع است.

وی تاکید کرد: شهروندان در شرایط فعلی تا رسیدن به تعادل عرضه و تقاضای کالاهای اساسی، از خرید مازاد بر نیاز مصرف روزانه خود خودداری کنند.

از ابتدای محول شدن قانون انتزاع به جهاد کشاورزی ، تاکنون 76تن برنج تایلندی بیش از 80 تن مرغ منجمد ، 10تن تخم مرغ و 495 تن روغن صنف صنعت در سطح شهرستان مهاباد با قیمت‌های مصوب در قالب طرح تنظیم بازار توزیع شده است

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید