Iranian Agriculture News Agency

افتتاح نمایشگاه تخصصی کشاورزی در استان کرمان

دوازدهمین نمایشگاه بین المللی و تخصصی کشاورزی ، گلخانه ، نهاده ها ، آبیاری ونهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت دام، طیور ، شیلات و آبزیان بعد از ظهرروز سه شنبه 28/11/99 و با حضور مهندس باقری معاون بهبود تولیدات دامی،ناظری مدیر حوزه ریاست سازمان ، کهنوجی مدیر آب وخاک ، لطفعلی زاده مدیر باغبانی سازمان جهاد کشاورزی استان کرمان و سیف الدینی مدیر خانه کشاورز استان تنی چند از مدیران و معاونین سازمان وتولیدکنندگان در فضایی بالغ بر 4000متر مربع و با حضور 70 شرکت تولید کننده از سراسر ایران در محل نمایشگاه بین المللی جنوب شرق کرمان گشایش گردید.

افتتاح نمایشگاه تخصصی کشاورزی در استان کرمان

بنا به گزارش خبرنگار ایانا در استان کرمان، در این نمایشگاه  70  شرکت داخلی تولیدات خود را در زمینه تجهیزات آبیاری نوین، تولید اداوات کشاورزی و تولید نهاده ها و... در معرض نمایش گذاشته اند.

این نمایشگاه همه روزهاز ساعت  13 تا 18   ویژه متخصصین و مشاغل مرتبط در نمایشگاه دائمی جنوب شرق کرمان   با رعایت کامل الزامات سلامت محیط و  فاصله‌گذاری اجتماعی در مقابله با ویروس کرونا دایر است و بهره برداران و دست اندرکاران تولید در بخش کشاورزی و امور دام می توانند از این نمایشگاه بازدید کنند.

 

 

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید