Iranian Agriculture News Agency

رئیس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی خبر داد:

جذب سرمایه گذاران حوزه های دیگر برای تکمیل زنجیره ارزش در کشاورزی استان

رئیس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی از جذب سرمایه گذاران حوزه های دیگر از قبیل صنعت و خدمات به حوزه کشاورزی خبر داد.

جذب سرمایه گذاران حوزه های دیگر برای تکمیل زنجیره ارزش در کشاورزی استان

به گزارش خبرنگار ایانا در استان آذربایجان شرقی، اکبر فتحی در جلسه توسعه سرمایه‌گذاری و رفع موانع آن در بخش کشاورزی استان که با حضور سید جواد ساداتی‌نژاد وزیر جهاد کشاورزی، عابدین خرم استاندار آذربایجان شرقی، حجت الاسلام سید محمدرضا میرتاج‌الدینی نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو، حجت الاسلام رضا باقری بنابی نماینده مردم بناب، اللهوردی دهقانی نماینده مردم ورزقان، جعفر راستی نماینده مردم شبستر و عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی در مجلس شورای اسلامی برگزار شد،گفت: بر اساس تدابیر مقام عالی وزارت تلاش کردیم تا با برنامه ریزی سرمایه گذاران دیگر حوزه ها را برای سرمایه گذاری در بخش کشاورزی ترغیب کنیم تا به تکمیل زنجیره ارزش کشاورزی در استان بپردازیم.

وی ادامه داد: حمایتهای استاندار محترم آذربایجان شرقی، نمایندگان محترم مردم استان در مجلس شورای اسلامی و همکاری سازمان های استان در زمینه جذب سرمایه گذاران به بخش کشاورزی کمک شایانی به ما کرد.

فتحی افزود: حاضرین این جلسه اعضای کمیسیون کشاورزی، صنایع غذایی، آب و محیط زیست اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تبریز، تشکل ها و اتحادیه های بخش کشاورزی آذربایجان شرقی و سرمایه گذارانی هستند که اخیرا در بخش های مختلف کشاورزی استان سرمایه گذاری کرده اند که از آنها دعوت کرده ایم برای طرح مشکلات خود در این جلسه حاضر شوند.

در این جلسه معاونین و مدیران کل وزارتخانه جهادکشاورزی و رییس سازمان جهادکشاورزی آذربایجان شرقی ساداتی نژاد را همراهی کردند.

 

 

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید