روابط عمومی معاونت برنامه‌ریزی اقتصادی وزارت جهاد کشاورزی:

روابط عمومی پل ارتباطی دستگاه اجرایی و مردم است/ نقش حیاتی روابط عمومی در تبیین عملکرد دولت

روابط عمومی پل ارتباطی دستگاه اجرایی و مردم است/ نقش حیاتی روابط عمومی در تبیین عملکرد دولت

تهران- ایانا- مسئول روابط عمومی معاونت برنامه‌ریزی اقتصادی وزارت جهاد کشاورزی گفت: نخستین اجلاس روابط عمومی‌های وزارت جهاد کشاورزی گام مهمی در ارتقاء دانش رسانه‌ای و توسعه سرمایه انسانی بود.

فاطمه قصابی علمداری در گفت‌وگو با خبرنگار ایانا در حاشیه نخستین اجلاس روابط عمومی‌های وزارت جهاد کشاورزی که روز شنبه -۲۷ اردیبهشت‌ماه- برگزار شد، با اشاره به اهمیت این رویداد، بیان داشت: برگزاری چنین اجلاسی در سطح ملی اقدامی بسیار ارزشمند بود که موجب ارتقای سطح آگاهی و توانمندی‌های روابط عمومی‌ها در دستگاه‌های اجرایی شد.

مسئول روابط عمومی معاونت برنامه‌ریزی اقتصادی وزارت جهاد کشاورزی با بیان اینکه روابط عمومی در تبیین عملکرد و خدمات نظام، نقشی اساسی ایفا می‌کند، عنوان کرد: این نهاد، حلقه واسط میان مردم و دستگاه اجرایی است و با شفاف‌سازی فعالیت‌ها، به جلب اعتماد عمومی کمک می‌کند.

وی ضمن اشاره به محتوای پنل‌های آموزشی این اجلاس، اظهار داشت: موضوعات مطرح‌شده،  به‌ویژه در زمینه توسعه سرمایه انسانی، تخصص رسانه‌ای و تحلیل بازخوردها بسیار آموزنده و کاربردی بودند.

مسئول روابط عمومی معاونت برنامه‌ریزی اقتصادی وزارت جهاد کشاورزی مطرح کرد: روابط عمومی‌ها با برخورداری از دانش، سرعت عمل و صداقت، می‌توانند نقش تعیین‌کننده‌ای در مدیریت افکار عمومی، پاسخگویی مؤثر و نمایش عملکرد سازمان‌ها ایفا کنند.

 

خبرنگار: فرناز فتحی

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید