Iranian Agriculture News Agency

رسیدگی سازمان جهاد کشاورزی به 94 درصد شکایات مردمی

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان گیلان از رسیدگی به 94 درصد از شکایات مردمی ثبت شده در سامانه 124 خبر داد.

رسیدگی سازمان جهاد کشاورزی به 94 درصد شکایات مردمی

به گزارش خبرنگار ایانا در گیلان، صالح محمدی با اشاره به تعداد شکایات مردمی ثبت شده در سامانه 124 گفت: در 9 ماهه اول امسال چهار هزار و 838 شکایت توسط شهروندان در سامانه 124 تعزیرات حکومتی مربوط به سازمان جهاد کشاورزی ثبت شده و از این تعداد به چهار هزار و 549 شکایت و در مجموع 94 درصد شکایات مردمی رسیدگی شده است.  

وی از تشکیل 300 پرونده تخلف صنفی و تعزیراتی از طریق ثبت در سامانه 124 در 9 ماهه اول سال توسط سازمان جهاد کشاورزی استان گیلان به ارزش 69 میلیارد ریال خبر داد. 

محمدی افزود: پنج هزار و 963 عملیات بازرسی توسط کارشناسان سازمان جهاد کشاورزی استان گیلان در 9 ماهه اول امسال از واحدهای صنفی به عمل آمده و از این تعداد بازرسی انجام شده، چهار هزار و 738 مورد عدم تخلف مسجل شده و برای هزار و 217 متخلف پرونده صنفی و تعزیراتی تشکیل شده است. 

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان گیلان از هشت مورد تشکیل صورت‌جلسه کشف کالا و ارز قاچاق به ارزش بیش از 23 میلیارد ریال در این استان خبر داد. 

وی از اجرای هشت طرح نظارتی ملی و استانی از ابتدای سال تاکنون توسط سازمان جهاد کشاورزی استان گیلان خبر داد و گفت:  طرح نظارتی فجر تا فطر، طرح نظارتی ویژه نوروز و رمضان 1402، گران‌فروشی جوجه یک‌روزه، مرغ زنده، گوشت و مرغ، طرح نظارتی شکر، طرح نظارتی ویژه بازگشایی مدارس و طرح نظارتی شب یلدا از جمله طرح‌های نظارتی ملی و استانی سازمان جهاد کشاورزی استان گیلان در سال جاری بوده است. 

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان گیلان از اجرای هزار و 138 مورد عملیات بازرسی در هشت طرح نظارتی ملی و استانی در این استان خبر داد و یادآور شد: ارزش ریالی پرونده‌های تعزیراتی در این هشت طرح 55 میلیارد و 489 میلیون ریال است. 

محمدی خاطرنشان کرد: سازمان جهاد کشاورزی استان گیلان 372 مورد بازرسی و گشت مشترک با سایر دستگاه‌های اجرایی در 9 ماهه اول امسال اجرا کرده و در این گشت‌ها پرونده‌های تعزیراتی به ارزش 724 میلیون ریال تشکیل داده است. 

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان گیلان به بازرسی از گروه کالاهای مواد خوراکی و صنایع غذایی توسط سازمان جهاد کشاورزی استان گیلان اشاره کرد و گفت: پنج هزار و 613 مورد بازرسی در 9 ماهه امسال از صنایع غذایی اجرا شده و این در حالی است که بیش‌ترین آن‌ها مرتبط با بازرسی در حوزه آرد و نان با چهار هزار و 174 مورد و مواد پروتئینی با 972 مورد بازرسی است و در مجموع، ارزش ریالی پرونده‌های تعزیراتی تشکیل شده برای این بخش 21 میلیارد ریال است. 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید