Iranian Agriculture News Agency

پیام تبریک رئیس سازمان جهاد کشاورزی به مناسبت هفته جهاد کشاورزی

رئیس سازمان جهاد کشاورزی به مناسبت هفته جهاد کشاورزی صادر کرد.

پیام تبریک رئیس سازمان جهاد کشاورزی به مناسبت هفته جهاد کشاورزی

متن کامل پیام به شرح زیر است

 به نام خدا

اهمیت بخش کشاورزی در توسعه پایدار اشتغال و خودکفایی، خود اتکایی و امنیت غذایی کشور بی بدیل است. استان گیلان نیز با تولید ۷۰ محصول استراتژیک کشاورزی و ۲۸ درصد از سهم اشتغال  و ۴۵ درصد از سهم اقتصاد استان در بخش کشاورزی خود را بیشتر به این حوزه وابسته می داند .

سازمان جهاد کشاورزی علاوه بر حمایت از حقوق تولیدکنندگان که از وظایف اصلی آن ایجاد بسترهای در جهت امنیت غذایی در طی سال گذشته با ابلاغ قانون انتزاع سپرده شدن تنظیم بازار محصولات کشاورزی حمایت از حقوق مصرف کنندگان را نیز در دستور کار خود دارد.

در راستای سیاست های وزارت کشاورزی در دولت سیزدهم و بر اساس فرمایشات مقام معظم رهبری هفته جهاد کشاورزی با شعار کشاورزی دانش بنیان تولید ملی و اهمیت غذایی نامگذاری شده است که بر این اساس از زمان آغاز به کار این دولت تلاش شده است تا هرچه بیشتر در این راستا قدم برداشته شود.

همچنین در هفته جهاد کشاورزی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، ایثارگران و همه سنگرسازان بی سنگر عرصه جهاد این هفته را به تمام همکاران کشاورزان و مردم عزیز گیلان که در بخش کشاورزی حضور دارند و در جهت اعتلای بخش کشاورزی استان و توسعه کمی و کیفی سازمان جهاد کشاورزی گام بر می دارند تبریک و تهنیت عرض می نمایم.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید