Iranian Agriculture News Agency

میز خدمت و ارتباطات مردمی نمایندگان تام الاختیار وزارت جهاد کشاورزی راه اندازی شد

مدیر دفتر بازررسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات سازمان جهاد کشاورزی استان گیلان گفت: در پی سفر ریاست جمهوری به استان گیلان، بر اساس تصمیمات متخذه از سوی هیأت دولت، برنامه ریزی برای پاسخ گویی به درخواست ها و مشکلات مردمی در سطح استان گیلان با توجه به نوع درخواست، بین دستگاهها ی اجرایی صورت گرفت و میز خدمت و ارتباطات مردمی نمایندگان تام الاختیار 32 دستگاه اجرایی برپا شد.

میز خدمت و ارتباطات مردمی نمایندگان تام الاختیار وزارت جهاد کشاورزی راه اندازی شد

به گزارش خبرنگار ایانا در استان گیلان،  محمدی پور ضمن بیان اینکه در راستای این مصوبه  میز خدمت و ارتباطات مردمی نمایندگان تام الاختیار وزارت جهاد کشاورزی در این سازمان راه اندازی شد، اظهار کرد: مدیران کل و معاونین دستگاه‌های اجرایی استان، طی روز های هشتم و نهم بهمن ماه در محل پیش بینی شده واقع در سالن اجتماعات شهدای جهاد کشاورزی آماده دریافت درخواست ها و مشکلات مردمی و صدور دستور کتبی به منظور پیگیری مساله مورد درخواست هستند.

وی ادامه داد: درخواست متقاضی در نهایت پس از دستور کتبی نمایندگان وزارت جهاد کشاورزی از جمله مدیرکل دفتر بازرسی و ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت جهاد کشاورزی و هیات همراه از سازمان امور اراضی کشور، سازمان شیلات ایران و سایر ارگانهای ذیربط ، در سامانه سامد دولت ثبت شده و کد رهگیری برای ارباب رجوع ارسال می گردد.

مدیر دفتر بازررسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات سازمان بیان کرد: در چارچوب رسالت سازمان جهاد کشاورزی، دستگاه‌های اجرایی خانواده بزرگ جهاد کشاورزی گیلان  موظف به پاسخگویی شفاف و رفع مشکلات ارباب رجوع در کمترین زمان ممکن خواهند بود.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید