Iranian Agriculture News Agency

برگزاری مراسم تودیع و معارفه مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه سازمان جهادکشاورزی استان گلستان

مراسم تودیع و معارفه مسوول حوزه نمایندگی ولی فقیه سازمان جهادکشاورزی استان گلستان ۱۲ دی ماه با حضور حجت الاسلام ابراهیمی معاون امور استان‌های حوزه نمایندگی ولی فقیه وزارت متبوع در محل سالن اجتماعات دکتر بیات موسسه تحقیقات پنبه کشور برگزار شد.

برگزاری مراسم تودیع و معارفه مسئول حوزه  نمایندگی ولی فقیه سازمان جهادکشاورزی استان گلستان

به گزارش خبرنگار ایانا در استان گلستان، مراسم تودیع و معارفه مسوول حوزه نمایندگی ولی فقیه سازمان جهادکشاورزی استان گلستان ۱۲ دی‌ماه با حضور حجت الاسلام ابراهیمی معاون امور استانهای حوزه نمایندگی ولی فقیه وزارت  متبوع در محل سالن اجتماعات دکتر بیات موسسه تحقیقات پنبه کشور برگزار شد.

در این نشست مختار مهاجر رییس سازمان جهادکشاورزی استان گلستان با تقدیر از خدمات ارزشمند و ماندگار حجت الاسلام معصومی فر گفت: بدون تردید جهادکشاورزی یکی از بازوان اصلی و قدرتمند انقلاب اسلامی است بنابراین حوزه ی نمایندگی ولی فقیه از نظر ما که در بخش اجرا انجام وظیفه می کنیم مسئولیت سنگین فرهنگ‌سازی و نشر و گسترش فرهنگ جهادی در جامعه مخاطب را بر عهده دارد.

وی جهادکشاورزی را سربازان سازندگی و امنیت غذایی دانست و افزود:  خداوند را شاکرم در این شش سالی که به عنوان خادم شما و جامعه ی کشاورزی استان هستم حوزه ی نمایندگی ولی فقیه توانست به اهداف متعالی خود دست یافته و تعامل خوبی را با مخاطب برقرار کند.

مهاجر گفت: در بحث سیل این تعامل و همکاری را به خوبی احساس کردیم و حوزه نمایندگی ولی‌‌فقیه به درستی به وظایفش عمل کرد.

در ادامه مراسم حجت الاسلام معصومی فر مسوول سابق حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان در ابتدای سخنانش با ذکر روایتی از امیر مومنان (ع) گفت: دغدغه ی دینداری و پایبندی به دین باید ملاک کار و زندگی ما باشد.

وی تقوا و حلم و بردباری در کار و زندگی را دژ مستحکمی برای انسان خواند و حوزه نمایندگی ولی فقیه را حافظ ارزش های دینی و اعتقادی دانست.

سپس حجت الاسلام ابراهیمی معاون امور استانهای حوزه نمایندگی ولی فقیه وزارت جهاد کشاورزی گفت: روحانیت همیشه و همه جا  پیشگام بوده است. بنابراین روحانیت در هر موقعیت و مسوولیتی که هست باید برای تمام کارکنان الگو باشد.

وی افزود: امروز پرداختن به امر معیشت مردم از مهم ترین وظایف وزارت جهاد کشاورزی است و ما در خط مقدم قرار داریم.

حجت الاسلام ابراهیمی گفت: تقویت فرهنگ انقلاب اسلامی در کنار ترویج مسایل فنی بخش کشاورزی باید شاخصه ای برای کار و فعالیت ما باشد.

در ادامه مراسم حجت الاسلام سایری مسوول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان گلستان گفت: ماحصل تجربه چندین ساله من این است که هیچ کار خوبی شکل نمی گیرد مگر با همراهی و همفکری و خرد جمعی.

وی افزود: امروز که توفیق حضور در جمع  کارکنان جهادکشاورزی را دارم ضمن تشکر از حسن اعتمادی که به اینجانب شد تمام توان و تلاش خود را برای انجام بهتر امور و تامین امنیت غذایی و وظایف محوله با همت و همراهی همه ی عزیزان به کار خواهم بست و در این راه دست یاری به سوی تک تک شما دراز می کنم.

در این مراسم از سوی آیت الله تقوی نماینده ی ولی فقیه در وزارت جهادکشاورزی، حجت الاسلام علی اکبر سایری به عنوان مسوول نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهادکشاورزی منصوب و از خدمات حجت الاسلام معصومی فر تقدیر شد.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید