Iranian Agriculture News Agency

آغاز مانور پایش عوامل خسارتزا در استان گلستان

هم‌زمان با برگزاری جلسه کمیته فنی و هماهنگی معاونین و مدیران سازمان جهادکشاورزی استان گلستان صبح دوشنبه ۲۱ اسفندماه ۱۴۰۲ مانور پایش عوامل خسارت‌زا در محل سالن قدس سازمان آغاز شد.

آغاز مانور پایش عوامل خسارتزا در استان گلستان

به گزارش خبرنگار ایانا در گلستان، هم‌زمان با برگزاری جلسه کمیته فنی و هماهنگی معاونین و مدیران سازمان جهادکشاورزی استان گلستان صبح دوشنبه ۲۱ اسفندماه ۱۴۰۲ و با حضور رئیس، معاونین، مدیران کل، مدیران ستادی و روسای مراکز جهادکشاورزی استان مانور پایش عوامل خسارتزا در محل سالن قدس سازمان آغاز شد.

در این نشست مهقانی معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهادکشاورزی استان گلستان به تشریح وضعیت کنونی محصولات پاییزه پرداخت و گفت: به مدیران شهرستان‌ها و روسای مراکز جهادکشاورزی اعلام می‌کنم از مرحله توصیه به کشاورزان گذشته‌ایم و از این پس هشدار بدهید چراکه اگر با طغیان آفات مواجه شویم ۳۰ تا ۴۰ درصد کاهش عملکرد اتفاق خواهد افتاد.

حق نما مدیر حفظ نباتات سازمان گزارشی از وضعیت محصولات پاییزه و پایش و رصد آفات در استان ارائه کرد.

وی برگزاری چندین جلسه ستادی و دو جلسه در شرق و غرب استان در شهرستان‌های کردکوی و کلاله و تهیه، انتشار و توزیع اطلاعیه‌های ترویجی و آگاهی بخشی به کشاورزان از راه‌های مختلف و مصاحبه‌های متعدد با صدا و سیمای مرکز گلستان و گفت‌وگوها و گزارش‌های رسانه‌ای و اطلاع رسانی از طریق بلندگوهای مساجد و کارشناسان مراکز به کشاورزان را از جمله اقدامات معاونت بهبود تولیدات گیاهی سازمان اعلام کرد.

 

خبرنگار: محمدضادق سالاری

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید