Iranian Agriculture News Agency

معاون توسعه مدیریت و منابع جهادکشاورزی گلستان:

تامین امنیت غذایی هدف مقدس ما است

جلسه شورای اداری مدیریت جهادکشاورزی شهرستان علی آباد کتول با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان جهادکشاورزی استان گلستان ظهر روز سه‌شنبه ۸ اسفندماه ۱۴۰۲ در محل سالن جلسات مدیریت جهادکشاورزی شهرستان علی آباد کتول برگزار شد.

تامین امنیت غذایی هدف مقدس ما است

به گزارش خبرنگار ایانا در گلستان، جلسه شورای اداری مدیریت جهادکشاورزی شهرستان علی آباد کتول با حضور مهندس آیینه معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان جهادکشاورزی استان، رئیس اداره روابط عمومی سازمان، مزیدی مدیر شهرستان، روسای مراکز، روسای ادارات و کارکنان ظهر روز سه‌شنبه ۸ اسفندماه ۱۴۰۲ در محل سالن جلسات مدیریت جهادکشاورزی شهرستان علی آباد کتول برگزار شد.

در این نشست ابتدا مزیدی مدیر شهرستان گزارشی از عملکرد شهرستان در حوزه‌های مختلف بیان کرد و به تشریح برنامه‌های در دست اقدام پرداخت.

سپس مهندس آیینه معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان جهادکشاورزی استان فلسفه وجودی همه مسئولین را برای خدمات رسانی خالصانه و صادقانه به مردم دانست و به موضوع جهاد تبیین و تاکیدات مقام معظم رهبری در این زمینه اشاره کرد و گفت: سازمان جهادکشاورزی وظایف متعدد و مسئولیت‌های سنگینی دارد و تامین امنیت غذایی هدف مقدس ما به شمار می‌رود.

آیینه گفت: بیان نیازها، کمبودها، نبود نیروی انسانی کافی، حقوق و مزایای پایین همه و همه را از مشکلات می دانیم اما فراموش نکنیم که اهتمام به جهاد تبیین و بیان دستاوردها، موفقیت‌ها و اقدامات و خدمات از وظایف خطیر هر یک از مدیران و کارکنان سازمان است.

وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به لزوم فراگیری مهارت‌های ارتباطی گفت: نتیجه‌ی تقویت مهارت‌های ارتباطی را می‌توان در بهبود اعتمادسازی، تعامل بهتر در محیط کار، تقویت کار گروهی، حل مسائل و مشکلات، مدیریت اثربخش جلسات، دستاوردهای بهتر در مذاکره و ده‌ها حوزه دیگر تجربه کرد.

معاون توسعه مدیریت و‌منابع سازمان در پایان سخنانش برحضور پرشور و گسترده در پای صندوق‌های رأی در انتخابات پیش رو تاکید کرد. 

 

خبرنگار: محمد صادق سالاری

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید