Iranian Agriculture News Agency

همایش گردشگری کشاورزی به میزبانی استان گلستان برگزار می شود

جلسه کمیته اجرایی همایش گردشگری کشاورزی صبح روز چهارشنبه ۹ اسفند ۱۴۰۲ در سالن جلسات شهید سلیمانی مرکز تحقیقات کشاورزی و منابع طبیعی استان برگزار شد.

همایش گردشگری کشاورزی به میزبانی استان گلستان برگزار می شود

به گزارش خبرنگار ایانا در گلستان، در این جلسه معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان جهادکشاورزی استان گلستان و دبیر کمیته اجرایی همایش گردشگری کشاورزی گفت: این همایش فرصت مناسبی است تا با همکاری، تعامل و مشارکت بخش دولتی و خصوصی بتوانیم ظرفیت‌های گلستان در حوزه مزارع گردشگری در این استان را به مردم معرفی کنیم و قطعا گلستان به‌عنوان نگارستان ایران، استان پیشرو در گردشگری کشاورزی است.

در ادامه رئیس مرکز تحقیقات و‌ آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان و دبیر علمی همایش گفت: با برنامه‌ریزی انجام شده استان گلستان ۱۶ اسفندماه  میزبان این همایش خواهد بود.

وی افزود: این همایش با حضور مسئولان کشوری، منطقه‌ای و استانی، استادان گردشگری، محققان، دانشگاهیان، مدیران مزارع گردشگری استان، روسای سازمان‌ها، مدیران کل دستگاه‌های خانواده جهادکشاورزی استان گلستان برگزار خواهد شد.

مدیر مرکز رشد واحدهای فناور کشاورزی، تعامل صاحب نظران و نخبگان و فعالان بخش کشاورزی، طرح چالش‌ها و آسیب شناسی، شناخت توانمندی‌ها و ظرفیت‌های گردشگری استان، پیشنهاد راهبردها و راهکارهای توسعه گردشگری در استان را از اهداف همایش گردشگری در استان اعلام کرد.

این همایش مقرر است در تاریخ ۱۶ اسفندماه ۱۴۰۲ در محل مزرعه گردشگری فانوس جنگل برگزار شود.

 

خبرنگار: محمدصادق سالاری

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید