Iranian Agriculture News Agency

برگزاری آیین افتتاح متمرکز ۱۳۸ پروژه بخش کشاورزی استان گلستان

هم‌زمان با نهمین روز از ایام الله دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی صبح امروز ۲۱ بهمن‌ماه ۱۴۰۲ آیین افتتاح متمرکز ۱۳۸ پروژه عمرانی و تسهیلاتی بخش کشاورزی استان گلستان در محل کارخانه خوراک تخصصی طیور شرکت آلتین دانه طبرستان در گرگان برگزار شد.

برگزاری آیین افتتاح متمرکز ۱۳۸ پروژه بخش کشاورزی استان گلستان

هم‌زمان با نهمین روز از ایام الله دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی صبح روز ۲۱ بهمن‌ماه ۱۴۰۲ آیین افتتاح متمرکز ۱۳۸ پروژه عمرانی و تسهیلاتی بخش کشاورزی استان گلستان با حضور حجت‌الاسلام شاهمرادیان مسئول حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در سازمان حفظ نباتات کشور به‌عنوان نماینده ویژه وزارت جهادکشاورزی، محمد برزعلی رئیس سازمان جهادکشاورزی استان گلستان، حجت‌الاسلام سائری مسئول حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در سازمان، معاونین، مدیران ستادی، شهرستانی، مدیران کل، وفایی مدیرکل اشتغال و سرمایه‌گذاری استانداری گلستان، مقامات استانی در محل کارخانه خوراک تخصصی طیور شرکت آلتین دانه طبرستان در گرگان برگزار شد.

در این نشست حجت‌الاسلام شاهمرادیان مسوول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان حفظ نباتات کشور طی سخنانی با تبریک ایام الله دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی و تقارن آن با مبعث پیامبر اکرم(ص) وجه فرهنگی و رویکرد توحیدی انقلاب اسلامی را بسیار قابل توجه خواند و گفت: سیره و سبک زندگی و کلام پیامبر اکرم (ص) از عوامل ارتقای تمدن اسلام است.

وی در ادامه استان گلستان را یکی از قطب‌های کشاورزی کشور دانست و تاکید کرد: فعالیت در حوزه کشاورزی باید منجر به تولید و اشتغال شود تا موجب فقرزدایی شود.

حجت‌الاسلام شاهمرادیان گفت: یکی از مولفه‌های ارتقای تمدن اسلام، توسعه علم و دانش است.

برزعلی رئیس سازمان جهادکشاورزی استان گلستان نیز در ابتدای این نشست با بیان این مطلب که ۲۴ درصد تولید ناخالص استان به بخش کشاورزی اختصاص دارد گفت: افزایش تولید، بهره‌وری را نیز افزایش می‌دهد و آنچه برای ما بسیار اهمیت دارد افزایش بهره‌وری است.

برزعلی به تشریح سیمای بخش کشاورزی استان پرداخت و تاکید کرد تا پایان دولت سیزدهم در حوزه تولید محصولات کشاورزی برنامه‌های بسیار خوبی داریم که امیدواریم مانند همیشه از حمایت‌های بی دریغ مقامات استانی به ویژه نماینده ولی‌فقیه در استان، استاندار گلستان و مجمع نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی بهره‌مند باشیم تا بر تولید کیفی و کمی خود بیفزاییم و اقتدار غذایی را در منطقه شاهد باشیم.

وفایی مدیر کل دفتر هماهنگی امور سرمایه‌گذاری و اشتغال استانداری گلستان با اشاره به اینکه استان گلستان جایگاه ویژه‌ای در حوزه زنجیره طیور دارد به تشریح دستاوردهای ۴۵ ساله نظام مقدس جمهوری اسلامی پرداخت.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید