Iranian Agriculture News Agency

مسئول حوزه نمایندگی ولی‌فقیه:

اردوگاه استکبار ستیزی با محوریت ایران قطعا پیروز خواهد شد

مسئول حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در سازمان حفظ نباتات کشور و نماینده وزارت جهاد کشاورزی ایران را محور اردوگاه استکبار ستیزی دانست.

اردوگاه استکبار ستیزی با محوریت ایران قطعا پیروز خواهد شد

به گزارش خبرنگار ایانا در گلستان، حجت‌الاسلام‌والمسلمین شاهمرادیان مسئول حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در سازمان حفظ نباتات کشور و نماینده وزارت جهاد کشاورزی در ایام ا. دهه فجر بیستم بهمن‌ماه ۱۴۰۲ هم‌زمان با نهمین روز از این ایام و در اولین روز ورود به استان گلستان در روستای نوده ملک شهرستان گرگان در سخنانی با تبریک ایام‌الله دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی گفت: جمهوری اسلامی ایران از مقتدرترین کشورهای جهان است. ایران اسلامی هم‌اکنون نقشی بی‌بدیلی در معادلات بین‌المللی دارد.

وی در راستای جهاد تبیین به بیان دستاوردهای انقلاب در چهل‌وپنج سال اشاره کرد و افزود: نباید مرعوب فضای مجازی و تبلیغات مسموم رسانه شویم.

حجت‌الاسلام شاهمرادیان سیاه نمایی در رسانه‌های معاند و انعکاس مسموم علیه نظام را از برنامه‌های دشمن دانست و بصیرت رسانه‌ای را از مهم‌ترین مؤلفه‌های جهاد تبیین عنوان کرد.

وی بیان کرد: مقاومت در منطقه و اقتدار ایران از بارزترین مسائل جهان است و امیدواریم که اردوگاه استکبارستیزی با محوریت ایران مقتدر پیروز شود.

مسئول حوزه نمایندگی در سازمان حفظ نباتات کشور افزود: بار دیگر نمایش اقتدار ایران اسلامی را با حضور پرشور در راهپیمایی ۲۲ بهمن و در انتخابات به همه دنیا نشان خواهیم داد.

در ادامه دهیار روستا و نماینده کشاورزان مسائل و پیشنهاد کشاورزان برای پویایی تولید و امنیت غذایی را در ارائه تسهیلات، تجهیز مکانیزاسیون و نهاده‌های کود، آب و. مطرح کرد.

سپس در پاسخ به مسائل و مشکلات روستای نوده ملک بخش بهاران، مهندس مهقانی معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان موارد خواسته‌شده را لحاظ و توضیحات لازم را بیان و خرده مالکی و آب‌بندان روستا را بیشترین مشکل روستا و انتقال آب را قابل‌پیگیری دانست.

وی همچنین توصیه‌های فنی برای کنترل به‌موقع علف هرز و کنترل بیماری‌های گندم را بیان کرد.

در این مراسم حجت‌الاسلام سایری مسئول حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان گلستان، مهقانی معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان و حق نما مدیر حفظ نباتات استان، مهمان ویژه وزارت جهاد کشاورزی را همراهی کردند.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید