Iranian Agriculture News Agency

معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان جهادکشاورزی استان گلستان:

حماسه بزرگ این سازمان در پاسخگویی شفاف و صادقانه درمیز ارتباطات مردمی ستودنی است

معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان جهادکشاورزی استان گلستان در آیین تجلیل از دست‌اندرکاران ستاد سفر دوم رئیس جمهوری تقدیر و تشکر کرد.

حماسه بزرگ این سازمان در پاسخگویی شفاف و صادقانه درمیز ارتباطات مردمی ستودنی است

به گزارش خبرنگار ایانا در گلستان، علیرضا آئینه در آیین تجلیل از دست‌اندرکاران ستاد سفر دوم رئیس جمهوری و اعضای هیات دولت به استان گلستان گفت: تلاش، همدلی و مشارکت همه شما در برگزاری این سفر که به بهترین شکل ممکن انجام شد قابل تقدیر است.

معاون توسعه مدیریت و‌ منابع سازمان در آیین تجلیل از دستاندرکاران ستاد دومین سفر استانی رئیس جمهور به این استان، افزود: علاوه بر ستادی که با زیرمجموعه کمیته‌های اجرایی، پشتیبانی و اطلاع‌رسانی در سازمان تشکیل شد و تعداد زیادی از همکاران در این کمیته‌ها فعالیت می‌کردند، مشارکت سازمان جهادکشاورزی استان با اعزام 80 نفر نیرو، در اختیار قرار دادن چندین خودرو و خوابگاه و امکانات دیگر برای ستاد سفر استان نیز ستودنی است.

آئینه ادامه داد: درس بزرگی که می‌توان از این همدلی و همراهی گرفت این است که با مشارکت و کار تیمی هر کاری امکان پذیر است و قطعا نتیجه کار گروهی رضایت بخش خواهد بود.

رئیس کمیته پشتیبانی ستاد سفر در ادامه با تقدیر از حماسه بزرگی که در خصوص تکریم ارباب رجوع و پاسخگویی به مراجعین در میز ارتباطات مردمی وزارت جهادکشاورزی در استان رقم خورد گفت: دست‌اندرکاران میز ارتباطات مردمی که از وزارت جهادکشاورزی در سازمان حضور داشتند با بررسی و نظارت عملکرد ما دراین میز ارتباطات اعلام رضایت و نمره ارزیابی مطلوب برای سازمان ثبت کردند، میزان پاسخگویی شفاف و صادقانه و حضور مدیران به‌صورت مستمر در این چند روز و تکریم ارباب رجوع از دلایل این ارزیابی عنوان شد.

آئینه افزود: قطعا نقاط ضعف و کمبودهایی به لحاظ امکانات و تجهیزات وجود دارد که لازم است به رفع این کمبودها و ضعف‌ها و تقویت نقاط قوت بپردازیم.

در پایان این نشست به نمایندگی از چند تن از دست‌اندرکاران ستاد سفر با اهدای لوح سپاس، تقدیر و تجلیل شد.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید