Iranian Agriculture News Agency

میز خدمت با حضور دکتر زنگانه استاندار گلستان در سازمان جهادکشاورزی استان

سه شنبه 14 شهریور 1402 میز خدمت با حضور استاندار گلستان در محل سالن قدس سازمان جهادکشاورزی برگزار شد.

میز خدمت با حضور دکتر زنگانه استاندار گلستان در سازمان جهادکشاورزی استان

به گزارش خبرنگار ایانا از گلستان، زنگانه استاندار گلستان در میز خدمت و ملاقات عمومی سازمان جهادکشاورزی استان حضور یافت.

در دولت سیزدهم روش‌های متنوعی همچون سامد، میز خدمت‌های شهرستانی، سه شنبه‌های مردمی و کاروان خدمت برای مواجه، حضور و پاسخگویی در کنار مردم در استان طراحی شده و خوشبختانه تلاش شده پاسخگویی مناسب به مردم انجام شود.

در سامانه با اعلام شماره مشخص، کارشناسان مسائل مردم را دریافت و احصا می‌کنند و با ارجاع به مدیران، زمینه پاسخگویی را فراهم می‌کنند.

در سفرهای شهرستانی، با برگزاری میز خدمت در مصلی نماز جمعه و سخنرانی بین دو نماز جهاد تبیین انجام می‌شود و با ارتباطی تنگاتنگ مشکلات مردم بررسی و مرتفع می‌شود.

همچنین برگزاری شورای اداری مشترک استان و شهرستان زمینه مرور مسائل و بیان مصوبات در راستای توسعه شهرستان را فراهم می‌آورد.

در سه‌شنبه‌های مردمی؛ استاندار، معاونان استاندار، مدیران ستادی و مدیران دستگاه‌های اجرایی اهتمام دارند پذیرای مردم باشند و در مسیر رفع مشکلات آنان اقدام کنند.

با توجه به حضور ۴۷ درصد جمعیت استان در روستاها اعزام کاروان‌های خدمت به روستاها و پاسخگویی به آنان، شیوه دیگری است که در دولت سیزدهم مورد توجه قرار گرفته است.

بازخوردهای این جلسات می‌تواند به آسیب‌شناسی نظام‌ها و روش‌های پاسخگویی کمک کند تا در صورت نیاز بازنگری و در فرآیندهایی، ارائه خدمات انجام شود.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید