Iranian Agriculture News Agency

ابعاد مختلف تولید بخش کشاورزی در استان گلستان بررسی شد

جلسه‌ای با حضور استاندار گلستان، رئیس سازمان جهادکشاورزی استان و اعضای خانه کشاورز در راستای تبادل نظر و پیگیری امور صنفی بخش کشاورزی در محل استانداری گلستان برگزار شد.

ابعاد مختلف تولید بخش کشاورزی در استان گلستان بررسی شد

به گزارش خبرنگار ایانا از گلستان، در این نشست علیقلی ایمانی رئیس خانه کشاورز استان و  مهدی اورسجی نایب رئیس این تشکل به ارائه دیدگاه‌های خود در حوزه‌های مختلف بخش کشاورزی پرداختند و از رئیس سازمان جهادکشاورزی استان در خصوص دعوت از این تشکل در ستادهای فنی سازمان جهادکشاورزی تشکر کردند. همچنین برخی از اعضای این تشکل از تامین کود شیمیایی مکفی برای کشاورزی استان در فصل زراعی گذشته قدردانی کردند اما از عدم تخصیص سوخت کافی از جانب شرکت پالایش فرآورده‌های نفتی برای ادوات نیرو محرکه بخش کشاورزی انتقاد کرده و همچنین خواستار ارائه سرمایه در گردش بیشتر برای افزایش روند تولید شدند.

در انتهای جلسه زنگانه استاندار گلستان، نیز در سخنانی ضمن مهم دانستن برنامه‌ریزی و ارائه یک سند تحولی در بخش کشاورزی به مدیرکل هماهنگی امور اقتصادی خود ماموریت داد با برگزاری نشست مشترک با دستگاه‌های متولی و تشکل‌های بخش، مشکل سوخت بخش کشاورزی استان را در اسرع وقت حل کند.

در این جلسه، علاوه بر رئیس سازمان جهادکشاورزی استان، حیدریان مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای گلستان و حسینی مدیرعامل شرکت پخش فرآورده‌های نفتی گلستان، حضور داشتند. این نشست در محل استانداری گلستان برگزار شد.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید