Iranian Agriculture News Agency

بیست و یکمین جلسه قرارگاه امنیت غذایی استان گلستان با حضور نماینده وزیر جهادکشاورزی برگزار شد

بیست و یکمین جلسه قرارگاه امنیت غذایی استان گلستان در خصوص تامین، توزیع، ذخیره سازی کالاهای اساسی کشاورزی و همچنین آخرین وضعیت حذف ارز ترجیحی، صبح جمعه با حضور نماینده وزیر جهادکشاورزی و سرپرست سازمان امور عشایر ایران و مدیران استانی عضو قرارگاه در محل استانداری گلستان برگزار شد .

بیست و یکمین جلسه قرارگاه امنیت غذایی استان گلستان با حضور نماینده وزیر جهادکشاورزی برگزار شد

به گزارش خبرنگار ایانا در استان گلستان، در این جلسه‌، مختار مهاجر رئیس سازمان جهادکشاورزی و فرمانده قرارگاه امنیت غذایی استان گلستان از برگزاری مستمر جلسات قرارگاه با حضور تمامی اعضا، برگزار مانور استانی بازرسی و نظارت در تمامی شهرستان ها، انتقال دبیری شورای آرد و نان به جهادکشاورزی، صدور دامدارکارت، هماهنگی با شرکت های فروش اینترنتی کالا، اطلاع رسانی رسانه ای و... گزارش کاملی ارائه کرد.

عباس پاپی زاده نماینده وزیر جهادکشاورزی و سرپرست سازمان عشایر ایران در این جلسه‌ بعد از مباحث مطرح شده توسط حاضران با قدردانی از زحمات و تلاش فرمانده و اعضای قرارگاه امنیت غذایی گلستان در خصوص؛ تصمیم درست حاکمیتی برای اجرای طرح حذف ارز ترجیحی که منافع آن قطعا برای مردم خواهد بود، مدیریت صحیح در اجرای طرح، اطلاع رسانی مناسب و دقیق به مردم، حضور مدیران در رسانه ها برای تشریح و توضیح طرح که خیلی مهم است، اطلاع رسانی و اقناع سازی تولیدکنندگان، تشکل ها، مصرف کنندگان و... از طریق صداوسیما، فضای مجازی، خبرگزاری ها و...، افزایش اعتبار برای صدور دامدارکارت برای دامداران و... سخن گفت.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید