Iranian Agriculture News Agency

نسخه محیط زیستی وزیر کشاورزی برای کشاورزان استان اصفهان

کشت محصول را به فضای بسته و گلخانه ای ببریم

مراسم رونمایی و لیبل گذاری اولین تولیدات نهال گواهی شده در اردستان

محمود حجتی: باید آب کم و در اختیار را به روش های مدرن در تولید محصولات کشاورزی مصرف نماییم و باید محصولات کشاورزی کم آب بر و با عملکرد بالا تولید کنیم و کشت محصولات را از فضای باز به فضای بسته و کنترل شده گلخانه ای منتقل کنیم.

کشت محصول را به فضای بسته و گلخانه ای ببریم

به گزارش خبرنگار اعزامی ایانا به استان اصفهان، وزیر جهاد کشاورزی در جمع اردستانی ها گفت: استمهال بازپرداخت وام کشاورزان خسارت دیده از حوادث در دولت تصویب شده و تمامی بانک ها موظف به اجرای آن می باشند و فرمانداران اجرای این مصوبه دولت را در حمایت از کشاورزان پیگیری نمایند.

وی اشاره کرد: باید آب کم و در اختیار را به روش های مدرن در تولید محصولات کشاورزی مصرف نماییم و باید محصولات کشاورزی کم آب بر و با عملکرد بالا تولید کنیم و کشت محصولات را از فضای باز به فضای بسته و کنترل شده گلخانه ای منتقل کنیم.

حجتی اشاره کرد: ورود به عرصه های جدید از فعالیت کشاورزی و توسعه تولید محصولات کم آب بر با ارزش افزوده بالا نظیر گیاهان دارویی در مناطقی مانند اردستان ضروری است و برای افزایش بهره وری و درآمد تولیدکنندگان، دام های سبک پربازده باید جایگزین شوند.

او ادامه داد: فعالیت و مشاغل سازگار با اقلیم نظیر شترداری در مناطق کویری باید توسعه یابد. گیاه خارشتر برای تعلیف دام در مناطق کویری مناسب و دارای پروتئین بالا و اقتصادی است.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید