Iranian Agriculture News Agency

گزارش 100 روزه دولت سیزدهم حوزه نمایندگی ولی فقیه سازمان جهاد کشاورزی استان کرمان

حجه الاسلام والمسلمین قاسمی زاده مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در این سازمان گفت: طی صد روز گذشته این واحد با برگزاری مراسم های مذهبی و جلسات و همایش های به تبیین اصول دینی و اسلامی در این سازمان پرداخته است.

گزارش 100 روزه دولت سیزدهم حوزه نمایندگی ولی فقیه سازمان جهاد کشاورزی استان کرمان

به گزارش خبرنگار ایانا در استان کرمان، وی خاطرنشان کرد: این واحد طی 100 روز گذشته 20 برنامه مستقل در ستاد استان و 16 شهرستان و ادارت کل، مراسم دهه ولایت و امامت و تبین مسائل عقیدتی- فرهنگی و ... را با سخنرانی نماینده ولی فقیه و امام جمعه کرمان، ائمه جمعه موقت ، مسئول حوزه نمایندگی و روحانیون معظم واجرای برنامه های فرهنگی برگزار نموده است.

وی تصریح کرد: تشکیل 12جلسه ویژه مدیران سازمان و جلسات داخلی پیگیری تحقق شعار سال1400با هدف پیگیری طرحها و رفع موانع تولید احتمالی و پشتیبانی ماموریت های سازمانی، برگزاری 100 برنامه مراسم معنوی محرم و صفر با قرائت زیارت عاشورا و مراسم روضه خوانی و سخنرانی در کلیه واحدهای سازمانی ستاد تا مراکز خدمات جهاد کشاورزی با حضور روحانیون و سخنرانان و مداحان استانی، 4 بازدید میدانی از شهرستان ها و پیگیری تحقق شعار سال، توزیع غذای نذری و دیدار با مدیران استانی و شهرستان ها از دیگر کارهای انجام شده در 100 روزه گذشته است.

وی خاطرنشان کرد: همایش فرهنگ جهادی و سنگر سازان بی سنگر جهاد سازندگی با سخنرانی فرمانده تیپ رزمی مهندسی زمان جنگ و تقدیر و تشکر از 20 نفر از همکاران دارای بیش از 25 درصد افتخار جانبازی در این سازمان برگزار شده است.

حجه الاسلام والمسلمین قاسمی زاده اذعان داشت: از دیگر امور انجام شده طی 100 روز گذشته 4 برنامه دیدار با معاون سیاسی استانداری و برنامه های غذای حلال و ناظرین شرعی و.... برگزاری همایش غذای حلال با حضور حجت الاسلام والمسلمین حسینی مقدم  مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در دامپزشکی کشور بوده است.

وی اظهار داشت: گردهمایی همایش امنیت غذایی منطقه 5( کرمان-یزد-سیستان و بلوچستان- هرمزگان – جنوب کرمان) با حضور حجت الاسلام والمسلمین دکتر شاهمرادیان معاون آموزشی-فرهنگی نماینده معزز ولی فقیه در وزارتخانه،  برگزاری جلسات هیئت 7 نفره امور اراضی و حضور مسئول حوزه نمایندگی (حاکم شرع)  و شرکت در برنامه های آموزش مجازی از طریق شبکه برکت، برگزاری همایش زکات شهرستانهای شرقی و سخنرانی های بین الصلاتین در مورد مسائل روز و اعیاد مذهبی و مسائل اخلاقی از جمله موارد انجام شده در صد روز گذشته بوده است.

 

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید