Iranian Agriculture News Agency

هماهنگی کارخانجات و صنایع تبدیلی استان کرمان متقاضی خرید سیب درختی صنعتی با تعاون روستایی

مدیرتعاون روستایی استان کرمان گفت: خرید تضمینی سیب درختی درجه ۳ توسط شبکه تعاونی‌های روستایی و کشاورزی ایران در استان های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی و کهگیلویه و بویراحمد جمعا به مقدار ۲۰۰۰۰ تن سیب تضمینی درجه 3 انجام شده است.

هماهنگی کارخانجات و صنایع تبدیلی استان کرمان متقاضی خرید سیب درختی صنعتی با  تعاون روستایی

 به گزارش خبرنگار ایانا در استان کرمان، رئیسی مدیرتعاون روستایی استان کرمان افزود:این سیب ها در انبارهای شبکه تعاونی­های این استان واقع در شهرستان‌های ارومیه، اشنویه، سلماس،مهاباد، ایرانشهر، نقده، میان دوآب،بوکان، اهر،میانه،بویراحمد و دنا ذخیره شده و از طریق استعلام بها به‌ فروش می‌رسد.

رئیسی خاطرنشان کرد: از مهمترین شرایط فروش این محصول، اولویت با فروش نقدی است و فروش به صورت استعلام بها حداکثر به مدت ۶ ماه و کارمزد ماهیانه 1.5 درصد و با اخذ ضمانت نامه معتبر بانکی امکان پذیر است.

وی تصریح کرد: محل تحویل محصول درب مرکز خرید واقع در شهرستان‌های یاد شده بوده و هزینه بارگیری، حمل و کسورات قانونی به عهده برنده ی استعلام است.

وی با بیان اینکه حداقل میزان فروش به مقدار ۱۰۰ تن است، گفت: کارخانجات و صنایع تبدیلی در سطح استان کرمان که متقاضی خرید سیب درختی صنعتی درجه 3 می باشند، می‌توانند با مدیریت تعاون روستایی استان کرمان هماهنگ کنند.

 

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید