Iranian Agriculture News Agency

جلسات ملاقات چهره به چهره ارباب رجوع رئیس سازمان با رعایت اصول بهداشتی دوشنبه هر هفته برگزار می‌شود

برگزاری جلسات ملاقات عمومی از برنامه های اصلی این سازمان در جهت تکریم ارباب رجوع است.

جلسات  ملاقات چهره به چهره ارباب رجوع  رئیس سازمان با رعایت اصول بهداشتی دوشنبه هر هفته برگزار می‌شود

به گزارش خبرنگار ایانا در استان  کرمان، "عباس سعیدی "در حاشیه برگزاری آخرین جلسه  ملاقات عمومی در فصل بهار ، رسیدگی و پاسخگویی به درخواست های ارباب رجوع را از برنامه های  مهم سازمان در سالجاری عنوان کرد و افزود : در سال 99 این جلسات در راستای اجرای سیاستهای طرح تکریم ارباب رجوع و اعمال نظارت دقیق بر روند صحیح امور و رسیدگی شایسته به درخواست های فعالین حوزه کشاورزی است.

وی افزود: جلسات ملاقات مردمی این سازمان مانند سالهای گذشته هر هفته در روز های دو شنبه و با موضوعات مسائل و مشکلات در خصوص مجوزهای صادره ، تخصیص اراضی ، درخواست زمین ، درخواست وام و اعتبارات جهت اجرای طرحهای کشاورزی و بررسی رفع موانع تولید در محل دفتر سالن جلسات عمومی به صورت چهره به چهره برگزار می شود .

وی بااشاره به رسیدگی به مشکلات مطرح شده از سوی ارباب رجوع و استماع درخواست های آنها در این جلسات، اظهار داشت: تسریع در روند رسیدگی به مسایل و درخواست ها و جلب رضایت و تکریم ارباب رجوع از اهداف  مهم جلسات ملاقات عمومی است.

سعیدی ادامه داد: نگاه جدی به دیدارهای مردمی و پاسخگو بودن نسبت به درخواست ها و دغدغه های کشاورزان عزیز و فعالان بخش کشاورزی از دیگر برنامه های این سازمان در سالجاری می باشد که   با جدیت دنبال خواهد شد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمان در پایان افزود: امیدواریم  با تداوم برگزاری جلسات دیدار مردمی تا پایان سال ضمن رسیدگی به مشکلات مطرح شده ، بتوانیم گام های عملی را در راستای تحقق شعار جهش تولید- اشتغال در حوزه کشاورزی استان کرمان برداریم .

متقاضیان ملاقات مستقیم با رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمان می توانند پس از حصول اطمینان از برگزاری این جلسات در روزهای شنبه و یکشنبه  هر هفته با دفتر سازمان به شماره32440025 و 32441014     نسبت به تعیین وقت اقدام کنند.

 

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید