Iranian Agriculture News Agency

حضور پرشور کارکنان سازمان جهاد کشاورزی استان کرمان در مراسم تجمع به مناسبت یوم‌الله 9 دی ماه

همایش بزرگ 9 دی ماه با حضور ملت غیور کرمان همزمان با کل کشور برگزار شد.

حضور پرشور کارکنان سازمان جهاد کشاورزی استان کرمان در مراسم تجمع به مناسبت یوم‌الله 9 دی ماه

به گزارش خبرنگار ایانا در استان کرمان، در همایش بزرگ 9 دی ماه، مردم ولایتمدار کرمان از جمله کارکنان سازمان جهاد کشاورزی استان کرمان، بار دیگر از آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی دفاع و با شرکت در این همایش با مقام معظم رهبری بیعت کردند.

امروزه دشمنان و استکبار جهانی با ترفندهای مختلف درصدد تضعیف فرهنگ جامعه و ایجاد تفرقه هستند که با هوشیاری ملت ایران تمام نقشه‌ها و توطئه‌ها به یاس و ناامیدی تبدیل می‌شود.

امروز بار دیگر مردم همیشه درصحنه کرمان با حضور در صحنه‌های سرنوشت‌ساز کشور سیلی محکمی بر دهان یاوه‌گویان زده و آنان را بر سر جایشان نشاندند.

9 دی به عنوان بزرگداشت روز بصیرت و میثاق امت با ولایت و تبری و تولی تبیین شده است، تولی مردم نسبت به اسلام و اهل بیت(ع) و نسبت به رهبری و همچنین تبری نسبت به دشمنان داخلی و خارجی، ساختار شکنی، امیدوار کردن دشمن و اشرافیگری از جمله ویژگی‌های حماسه 9 دی است.

نقش مردم از تبعیت از رهبری آشکار و علنی است که توسط همین امر قطعا دشمنان سرکوب می‌شوند، بنابراین نقش بی بدیل رهبر معظم انقلاب عنصر مهمی است که سبب شکست فتنه شد و فتنه‌های بعد از 88 ریشه در همین فتنه دارد و البته امنیت کشور بر پایه مردم و تبعیت از رهبری استوار شده است.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید