Iranian Agriculture News Agency

برگزاری شورای معاونین سازمان جهاد کشاورزی استان کرمان

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمان گفت: شورای معاونین و مدیران سازمان به ریاست داوود بیگلری رئیس سازمان و با حضور اعضا تشکیل شد.

برگزاری شورای معاونین سازمان جهاد کشاورزی استان کرمان

به گزارش خبرنگار ایانا در کرمان، داوود بیگلری، در شورای معاونین ضمن تبریک هفته دفاع مقدس بیان کرد: دفاع در زمینه امنیت غذایی یکی از ماموریت‌های وزارت جهاد کشاورزی است که تلاش می‌کنیم به بهترین نحو انجام دهیم تا شرمنده شهدا نشویم.

 وی ضمن تشکر از معاونت‌ها و مدیریت‌ها و زیر مجموعه‌های سازمان از تسویه اعتبارات سازمان تا پایان 31 شهریورماه خبر داد و گفت: خوشبختانه کارکنان سازمان جهاد کشاورزی استان کرمان، همکاری کردند که به موقع تسویه اعتبارات سازمان انجام شود که جا دارد از تک تک اعضای سازمان، کارمندان، معاونین و مدیران سازمان تشکر شود.

 وی همچنین تاکید کرد: باید رفاهیات کارمندان را تامین کنیم تا کارمند با طیب خاطر در جهت خدمت به ارباب رجوع خدمت‌رسانی کند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین غفاری مسئول حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در این جلسه با تبریک هفته دفاع مقدس توضیحاتی در خصوص اخلاق مداری و خدمت به ارباب رجوع و ادامه دادن راه امام و شهدا از همین منظر ارائه داد.

 وی خاطرنشان کرد: اگر در بزرگداشت دفاع مقدس حماسه‌ها را تبیین نکنیم نسل جدید با دفاع مقدس بیگانه می‌شود.

وی توضیح داد: باید تمهیداتی اندیشیده شود تا نام شهدا را به‌عنوان نام ساختمان‌ها انتخاب کنیم تا نام شهدا جاویدان بماند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین غفاری در رابطه با برنامه‌های تدارک دیده برای سازمان گفت: اولویت ما فرزندان کارمندان است باید کانونی را راه بیندازیم تا فرزندان همکاران در یک محیط سالم رشد معنوی، جسمی و علمی خوبی را داشته باشند.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید