Iranian Agriculture News Agency

برنامه مدون و منظم بر پایه علم برای رسیدن به کشاورزی اقتصادی

مراسم گرامیداشت ولادت با سعادت حضرت امام رضا علیه السلام و آغار هفته جهاد کشاورزی در محل سازمان جهادکشاورزی استان کرمان برگزار شد.

برنامه مدون و منظم بر پایه علم برای رسیدن به کشاورزی اقتصادی

 به گزارش خبرنگار ایانا در استان کرمان، در این مراسم  قاسمی زاده مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان کرمان گفت: حضرت امام رضا علیه السلام مایه برکت و رشد تعالی مردم ایران است و آنچه در تاریخ ثبت شده اینن است که اگر حضرت امام رضا علیه السلام به ایران نمی آمد خیلی از فرهنگ وسیع شیعه در جامعه ما بویژه مبلغین رسالت بزرگ اهل بیت را در کشور نداشتیم.

وی اظهار کرد: خانواده به عنوان یک عضو از اجتماع بزرگ بشری نقش مهمی در تثبیت و دوام فرهنگ جامعه دارد.

وی با بیان اینکه حسن خلق افراد از خانواده نشأت می گیرد، ابراز کرد: اگر مردی در خانه بداخلاق باشد و همسرش او را تحمل کند، خداوند به او مقام بالائی در بهشت اعطا می کند.

 قاسمی زاده با اشاره به این موضوع که بنا به فرمایش امام رضا علیه السلام هر کس حسن خلق داشته باشد در فردای قیامت به من نزدیک تر است، اذعان کرد: انسانیت و حسن خلق دو رکن اساسی در خانواده و جامعه است و خوش خلقی انسان را متعالی می کند و ارشاد در جامعه لازم است با معنویت همراه باشد و جامعه سالم بر اساس تقوی بنیان گذاری می شود.

وی ضمن تبریک آغاز هفته جهاد کشاورزی گفت: نیاز است کشاورزی هم اقتصادی باشد و هم اقتصاد کشاورزی داشته باشد که این موضوع نیاز به یک برنامه مدون و منظم بر پایه علم به روز همراه با اخلاص عمل دارد.

لازم به ذکر است در پایان مراسم به ده نفر از شرکت کنندگان در این مراسم کمک هزینه سفر به مشهد اهدا شد.

 

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید