Iranian Agriculture News Agency

بهره برداری از 13 طرح کشاورزی و دامپروری شهرستان شهربابک در هفته جهاد کشاورزی

سرپرست مدیر جهاد کشاورزی شهرستان شهربابک گفت: در هفته جهاد کشاورزی سیزده طرح کشاورزی و دامپروری در شهرستان شهربابک با هزینه کرد اعتباری بیش از 80 میلیارد ریال که بیش از 29 میلیارد ریال آن از اعتبارات دولتی است، به بهره برداری می رسد.

بهره برداری از 13 طرح کشاورزی و دامپروری شهرستان شهربابک در هفته جهاد کشاورزی

 به گزارش خبرنگار ایانا در استان کرمان، وزیری سرپرست مدیر جهاد کشاورزی شهرستان شهربابک افزود: این طرح ها شامل ده طرح آب و خاک، یک طرح صنایع تبدیلی و تکمیلی و دو طرح دامپروری است.

وزیری خاطرنشان کرد: ده طرح آب و خاک شامل شش طرح انتقال آب به طول 2200 متر و چهار طرح مرمت قنوات به طول 1120 متر در این هفته به بهره برداری می رسد که این طرح ها با هزینه کرد اعتبار بیش از 11 میلیارد ریال که بیش از 9 میلیارد ریال آن از اعتبارات دولتی است، افتتاح می شود.

وی تصریح کرد: در این هفته همچنین یک واحد فرآوری پسته با ظرفیت سالانه 350 تن به بهره برداری می رسد که با افتتاح این طرح 5 شغل در منطقه ایجاد می شود.

وی اظهار کرد: یک طرح پرورش گوسفند داشتی 1000 رأسی و یک واحد پرورش گاو شیری 100 رأسی از دیگر طرح های افتتاحی در این هفته می باشد که با افتتاح این طرح ها 7 شغل در منطقه ایجاد می شود.

 

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید