Iranian Agriculture News Agency

توزیع اقلام تنظیم بازار شهرستان شهربابک توسط بازرسان جهاد کشاورزی رصد می شود

سرپرست مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان شهربابک گفت: خوشبختانه بر اساس بازرسی های انجام شده توسط نیروهای بازرسی جهاد کشاورزی و بسیج اصناف، کمبودکالاهای اساسی در شهرستان مشاهده نشد.

توزیع اقلام تنظیم بازار شهرستان شهربابک توسط بازرسان جهاد کشاورزی رصد می شود

به گزارش خبرنگار ایانا در استان کرمان، وزیری افزود: از تاریخ ۲۵ اردیبهشت تا کنون ۷۲ تن سهمیه شکر،۱۲۴ تن و ۸۰۰ کیلو انواع برنج،  ۸ تن و ۲۰۰ کیلوگرم مرغ منجمد، ۲۴ تن و ۶۰۰ کیلو گرم روعن کشف شده، ، حدود ۵ تن و ۳۰۰ کیلوگرم روغن تنظیم بازار به تدریج وارد  بازار شده و می شود.

وزیری بیان داشت: همچنین در هفته گذشته میزان ۴ هزار و ۳۴۰ کیلوگرم مرغ منجمد سهمیه تنظیم بازار در سطح شهرستان توزیع شده است .

 وی با بیان اینکه تیم بازرسی جهاد کشاورزی بطور متوسط و بسته به شرایط بازار شهرستان روزانه ۱۵ تا ۲۰ مورد بازدید و بازرسی از واحدهای صنفی شهرستان انجام می­دهد، افزود: در صورت مشاهده تخلف از نظر گرانفروشی، کم فروشی، عدم رعایت قیمت فروش، تاریخ مصرف، تعطیلی بدون هماهنگی نانوایی ها و ... پرونده واحدهای متخلف به اداره تعزیرات حکومتی ارسال می شود.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان شهربابک از همشهریان خواست در صورت مشاهده هر گونه تخلف از فروشگاهای عرضه مواد غذایی مرغ و ماهی و نانوای ها با ذکر نوع تخلف و نام واحد صنفی مربوطه مراتب را به اطلاع تیم بازرسی جهاد کشاورزی برسانند.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید