Iranian Agriculture News Agency

10 طرح کشاورزی و دامپروری شهرستان سیرجان در هفته جهاد کشاورزی(21 الی 27 خرداد) به بهره برداری می رسد

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان سیرجان گفت: در هفته جهاد کشاورزی ده طرح کشاورزی و دامپروری در این شهرستان با هزینه کرد بیش از 175 میلیارد ریال که بیش از 37 میلیارد ریال آن از اعتبارات دولتی است به بهره برداری می رسد و 43 شغل در منطقه ایجاد می شود.

10 طرح کشاورزی و دامپروری شهرستان سیرجان در هفته جهاد کشاورزی(21 الی 27 خرداد) به بهره برداری می رسد

به گزارش خبرنگار ایانا در استان کرمان، محمودآبادی افزود: این طرح ها شامل پنج طرح آب و خاک، یک طرح صنایع تکمیلی و تبدیلی، یک طرح گلخانه، یک طرح پرورش ماهی، دو طرح دامپروری است.

محمودآبادی خاطرنشان کرد:  در هفته جهاد کشاورزی پنج طرح آب و خاک شامل دو طرح آبیاری تحت فشار قطره ای در سطوح 99 و 100 هکتار و سه طرح آبیاری کم فشار در سطوح 4، 2.5 و 2 هکتار به بهره برداری می رسد که این طرح ها با هزینه کرد اعتباری معادل 61 میلیارد ریال که بیش از 37 میلیارد ریال آن از اعتبارات دولتی است، به بهره برداری می رسد.

وی افزود: همچنین دو طرح پرواربندی گوسفند 200 رأسی با ظرفیت تولید 8 تن گوشت قرمز در سال به بهره برداری می رسد که این طرح با هزینه قریب 17 میلیارد ریال احداث شده است.

وی تصریح کرد: در این هفته یک کارخانه تولید فرآورده های لبنی در سطح 2100 مترمربع با ظرفیت تولید 4000 تن، یک واحد گلخانه در سطح 1700 مترمربع با ظرفیت تولید 68 تن و یک باب استخر پرورش ماهی 10 هزار  قطعه ای با ظرفیت تولید 6 تن گوشت سفید به بهره برداری می رسد.

 

 

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید