Iranian Agriculture News Agency

به مناسبت سالگرد آزاد سازی خرمشهر؛

میثاق مدیران وکارکنان سازمان جهادکشاورزی استان کرمان با سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی

میثاق مدیران وکارکنان سازمان جهادکشاورزی استان کرمان با شهدا و سالار شهیدان مقاومت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی به مناسبت سالگرد آزاد سازی خرمشهر ودر آستانه شهادت امام جعفر صادق علیه السلام در گلزار بین المللی شهدای کرمان برگزار شد.

میثاق مدیران وکارکنان سازمان جهادکشاورزی استان کرمان با سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی

به گزارش خبرنگار ایانا در استان کرمان، در این مراسم جه الاسلام والمسلمین قاسمی زاده مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان کرمان ضمن تسلیت ایام شهادت امام جعفرصادق(ع) و گرامیداشت یاد و خاطره شهدا با ذکر حدیث عمل خالص آن عملی است که انسان هنگام انجامش هیچگونه انتظار تشکر و فدردانی نداشته باشد، بیان کرد: در مکانی هستیم که همه دعا می کنیم کاش ما هم جای شهدا بودیم و می توانستیم مقام شهید و شهادت را درک کنیم.

وی با بیان اینکه عمل خالص آن است که در نیت و عمل نتیجه یکی باشد و با توجه به فرموده رسول اکرم(ص) مبنی بر اینکه برای هر حق یک حقیقتی وجود دارد، گفت: شهدا انسان هایی هستند که به آن حقیقت رسیده اند و انسان خالص انسانی است که در میان سختی ها به حقیقت اخلاص رسیده اند.

وی تصریح کرد: شهداء انقلاب و نظام را بیمه کرده اند و وقتی عملی با اخلاص آمیخته باشد تغییر آن با عوامل انسانی امکان ندارد و با توجه به اینکه انقلاب ما فراتر از آنچه دیگران تصور کرده اند دارای اهداف بلندی است که ان شاءالله تا ظهور امام عصر(عج) این انقلاب خواهد درخشید و هدف ما تسخیر هر علم و دانش الهی و سودمند است.

وی با توجه به وظایف جهاد کشاورزی در برهه کنونی خواستار توجه همکاران به وظایف خود و تبیین و عمل مناسب شد.

در این مراسم سردار کارنما از فرماندهان جنگ و سنگرسازان بی سنگر روایتی از حضور آن ایام در آزاد سازی خرمشهر پرداخت.

همچنین سردار کارنما ضمن بیان یاد و خاطره شهدا و جانفشانی رزمندگان اسلام بیان داشت: ما باید در حال حاضر طوری دفاع کنیم که فردای قیامت شرمنده شهدا نباشیم.

گفتنی است در پایان مراسم قبور مطهر شهدای کرمان با حضور شرکت کنندگان گلباران شد.

 

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید