Iranian Agriculture News Agency

بهره برداری از 8 طرح کشاورزی و آب وخاک شهرستان کرمان در ایام الله دهه فجر

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان کرمان گفت: به مناسبت ایام الله دهه فجر هشت طرح کشاورزی و آب و خاک در این شهرستان با هزینه کرد بیش از 85 میلیارد ریال که 52 میلیارد ریال آن از اعتبارات دولتی است، به بهره برداری می رسد.

 بهره برداری از 8 طرح کشاورزی و آب وخاک شهرستان کرمان در ایام الله دهه فجر

به گزارش خبرنگار ایانا دراستان کرمان، نخعی مدیر جهاد کشاورزی شهرستان کرمان افزود: در این ایام الله یک طرح آبیاری کم فشار در سطح 106.5 هکتار با هزینه کرد 8544 میلیون ریال که 7430 میلیون ریال آن از اعتبارات دولتی است، به بهره برداری می رسد.

نخعی ابراز داشت: سه طرح آبیاری تحت فشار در سطح 181 هکتار با هزینه کرد اعتبار کل قریب 43 میلیارد ریال که بیش از 37 میلیارد ریال آن از اعتبارات دولتی است، به بهره برداری می رسد.

وی افزود: همچنین سه طرح انتقال آب با کانال به طول 4060 متر و با هزینه کرد اعتبار کل 890 میلیون ریال که 7856 میلیون ریال آن از اعتبارات دولتی است، در ایام الله دهه فجر به بهره برداری می رسد.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان کرمان خاطرنشان کرد: همچنین یک واحد گلخانه هیدروپونیک در سطح 3000 متر مربع با ظرفیت تولید سالانه40 تن در این ایام به بهره برداری می رسد که با افتتاح این طرح 3 شغل در منطقه ایجاد می شود.

 

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید