Iranian Agriculture News Agency

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه؛

امروز مهمترین اولویت کشاورزی کرمانشاه توسعه گلخانه هاست

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه در آیین افتتاح گلخانه محمد رضا پناهی گفت: فعالیت های بسیار مناسبی در گلخانه مورد بازدید صورت گرفته است و شهرستان صحنه این توانمندی را دارد که به قطب گلخانه استان و حتی کشور تبدیل شود.

امروز مهمترین اولویت کشاورزی کرمانشاه توسعه گلخانه هاست

به گزارش خبرنگار ایانا در استان کرمانشاه،در پنجمین روز از دهه مبارک فجر با حضور حاتمی رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه ،معاون تولیدات دامی و مسئول امور شهرستانها، فرماندار شهرستان صحنه،مدیر جهاد کشاورزی این شهرستان و سایر مقامات محلی گلخانه نیم هکتاری محمد رضا پناهی واقع در روستای جامیشان بخش دینور صحنه افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.

نوربخش حاتمی رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه، با تشریح برنامه های سازمان در امر توسعه گلخانه ها گفت: امروز مهمترین اولویت سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه توسعه گلخانه هاست و در این راستا آمادگی داریم موانع و مشکلات سرمایه گذاران را پیگیری و مرتفع کنیم.

حاتمی ادامه داد: موضوع تولید و مدیریت آن و در عین حال تولید محصول سالم ، بسته بندی و بازاریابی محصولات و تدوین زنجیره های تولید از جمله فاکتورهایی است که در برنامه ۳ ساله سازمان دیده شده است و پیگیر تحقق آنها خواهیم بود.

به گزارش ایانا، این پروژه ، با ۲۷۵۰۰میلیون ریال سرمایه گذاری شامل؛ ۶۰۰۰ میلیون ریال سهم آورده متقاضی و ۲۱۵۰۰ میلیون ریال تسهیلات بانکی  و ۵ نفر اشتغالزایی، صبح امروز ۱۶ بهمن ماه ۹۸ توسط رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه و سایر مقامات استانی و محلی افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.

 

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید