Iranian Agriculture News Agency

مدیر صنایع سازمان جهاد کشاورزی کرمانشاه:

برخی از واحدهای راکد ذرت خشک کنی در شهرستان کرمانشاه به سردخانه تبدیل می شوند

مدیر صنایع سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه خبر داد؛ به دنبال کاهش سطح زیر کشت ذرت در برخی مناطق شهرستان کرمانشاه(بدلیل نیاز آبی بالا)و مراجعات مکرر مالکین این واحدها موضوع تغییر فعالیت این واحدها به سردخانه توسط کارشناسان مدیریت صنایع تبدیلی مورد بررسی قرار گرفت و مقرر گردید برخی از این واحدها به سردخانه تبدیل شوند.

برخی از واحدهای راکد ذرت خشک کنی در شهرستان کرمانشاه به سردخانه تبدیل می شوند

به گزارش خبرنگار ایانا در استان کرمانشاه، مهندس کریمی با بیان این مطلب افزود: به همین منظور با بررسی پتانسیل های منطقه و برگزاری چندین جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید مقرر گردید برخی از این واحدها با بهره مندی از امکانات موجود، تغییراتی در ساختمانها و ... ایجاد کنند تا بتوان مجددا واحدها را با کاربری جدید راه اندازی و فعال سازی کنند.

وی در ادامه به برنامه فشرده بازدید از کلیه واحدهای راکد ذرت خشک کنی اشاره داشت و تصریح نمود: ضمن بررسی امکانات موجود این واحدها و ارائه مشاوره لازم، مقرر گردید چند واحد راکد تغییر فعالیت داده و به سردخانه تبدیل شوند.

کریمی افزود: با توجه به افزایش سطح زیر کشت و میران تولید سیب زمینی ایجاد سردخانه بالای صفر درجه از جهات مختلف از جمله کاهش ضایعات، تنظیم بازار، حفظ و نگهداری محصول برای سایر فصول، حفظ درآمد برای کشاورز و ... بسیار حائز اهمیت می‌باشد.

 گفتنی است عملیات تغییر فعالیت این واحدها وارد فاز اجرایی شده است.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید