Iranian Agriculture News Agency

رئیس سازمان جهاد کشاورزی کرمانشاه خبر داد:

آموزش ۴۰۰۰ نفر روز در 13 رشته بخش کشاورزی

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه در آئین افتتاح طرح ارتقای شاخص های بهره وری بخش کشاورزی که بین سازمان جهاد کشاورزی و اداره کل آموزش فنی و حرفه ای به امضاء رسید گفت: بر اساس این تفاهم نامه ۴۰۰۰ نفر روز در ۱۳ رشته بخش کشاورزی و تخصص های مختلف آموزش می بینند که اقدامی به سمت علمی تر شدن بخش کشاورزی است.

آموزش ۴۰۰۰ نفر روز در 13 رشته بخش کشاورزی

به گزارش خبرنگار ایانا در کرمانشاه، مهندس حاتمی افزود: در اجرای کلاس ها و دوره های طرح فوق از اساتید و مدرسان فنی و حرفه ای بهره گیری می شود.

وی هدف از اجرای طرح ارتقای شاخص های بهره وری در بخش کشاورزی را انتقال آخرین تکنولوژی و یافته های تحقیقاتی به مزارع کشاورزان و بهبود فرایند مدیریت مزرعه عنوان کرد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه پایداری تولید و استفاده از ظرفیت های استان را از ویژگیهای اجرای طرح فوق برشمرد.

حاتمی با اشاره به اینکه دوره های آموزشی در طرح فوق بیشتر در زمینه مربوط به پایداری تولید و صنایع فرآوری مزیت های بخش کشاورزی است تصریح نمود؛ در این طرح دوره های آموزشی فرآوری زیتون، نخود، زعفران و ... برگزار خواهد شد که مهمترین هدف آن ایجاد زمینه اشتغال بیشتر در بخش کشاورزی است.

حاتمی در ادامه از حمایتهای استاندار کرمانشاه و اداره کل فنی و حرفه ای در اجرای برنامه های بخش کشاورزی تشکر و قدردانی نمود.

وی در پایان گفت: قصد داریم آموزش ها به سمت مزرعه محور و عملیاتی پیش ببریم.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید