Iranian Agriculture News Agency

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه:

اخلال در بازار و تهدید معیشت مردم قصوری غیر قابل گذشت است

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه گفت: باید امور تنظیم بازار کالاهای اساسی را بی وقفه پیش ببریم و در این راستا هیچگونه قصوری پذیرفتنی نیست.

اخلال در بازار و تهدید معیشت مردم قصوری غیر قابل گذشت است

 

به گزارش خبرنگار ایانا در استان کرمانشاه، در ابتدای جلسه تنظیم بازار سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشا،  شهریار قاسمی با اشاره به وظایف مدیریت بازرسی و نظارت بر کالاهای اساسی سازمان گفت : مسئولیت بازرسی و نظارت بر کالاها و تنظیم بازار وظیفه خطیر و مهمی است و مستلزم برنامه ریزی دقیق برای حصول به نتیجه دلخواه هستیم.

 قاسمی برنامه محور بودن نظارت ها را از اصلی ترین ارکان فعالیت در حوزه تنظیم بازار بحساب آورد و افزود: تعلل حتی بصورت مقطعی در بحث تنظیم بازار خسارت را است و به هیچ وجه پذیرفتنی نیست.

وی سپس تهیه چارت تشکیلاتی مدیریت بازرسی و نظارت بر کالاهای خوراکی را مهم برشمرد و افزود : باید در کوتاه ترین زمان ممکن ساختار تشکیلاتی ستادی و شهرستانی مدیریت بازرسی و نظارت بر کالاهای خوراکی و برنامه بازدید اکیپ های نظارتی را تهیه و عملیاتی نمائیم.

 قاسمی تامین امکانات و پشتیبانی خودرویی اکیپ های نظارتی را مهم برشمرد و افزود : برای افزایش ضریب کارآمدی اکیپ های نظارتی باید از همه پتانسیل های موجود مجموعه سازمان و مدیریت های ادارت تابعه نهایت استفاده مطلوب صورت گیرد.

قاسمی معیشت مردم و تامین بستر آرامش بازار را امری مهم و ضروری برشمرد و افزود: در حال حاضر تامین امنیت غذایی و آرامش بازار و معیشت مردم اولویت اصلی برنامه ریزی های سازمان بحساب می آید و هیچ قصوری را برای اخلال در روند توزیع و قیمت کالاهای اساسی نمی پذیریم.

 قاسمی مشارکت همگانی برای تحقق موفقیت در امر نظارت بر بازار و کنترل قیمت ها را فاکتوری مهم برشمرد و تاکید کرد : استان کرمانشاه تنها با همدلی و با جامع عمل پوشاندن به شعار «همه با هم »بودن می تواند از عهده وظیفه نظارت بر بازار و کنترل قیمت ها برآید.

 قاسمی در پایان سخنان خود کار در عرصه تنظیم بازار را کاری شبانه روزی تلقی کرد و گفت : لحظه ای غفلت از بازار، تبعات منفی بسیاری بهمراه خواهد داشت که باعث اخلال در بازار و تهدید معیشت مردم خواهد شد.

در ادامه این جلسه مدیر جهاد کشاورزی شهرستان کرمانشاه به ارائه گزارشی از روند نظارت بر بازار کالاهای خوراکی در شهرستان کرمانشاه پرداخت.

گزارش فعالیت های صورت گرفته در مدیریت بازرسی و نظارت بر کالاهای خوراکی دیگر بخش این جلسه را بخود اختصاص داد.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید