Iranian Agriculture News Agency

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کردستان:

بازرسان قرارگاه امنیت غذایی به طور گسترده تری در بازار حضورخواهند داشت

سپری گفت: بازرسان قرارگاه امنیت غذایی در سطح شهر به منظور تنظیم بازار محصولات کشاورزی و کنترل قیمت ها به صورت مداوم و روزانه حضور خواهند داشت.

بازرسان قرارگاه امنیت غذایی به طور گسترده تری در بازار حضورخواهند داشت

به گزارش خبرنگار ایانا در استان کردستان، ششمین جلسه قرارگاه امنیت غذایی با حضور رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کردستان و اعضای قرارگاه به منظور هماهنگی بیشتر برگزار شد.

محمد فرید سپری با اشاره به اینکه بر اساس قانون انتزاع تنظیم بازار محصولات کشاورزی از تولید تا مصرف در اختیار جهاد کشاورزی قرار گرفته است اظهار کرد: باید در این قرارگاه تمهیدات لازم از تولید، توزیع و نظارت بر بازار محصولات کشاورزی اندیشیده شود و تصمیمات صحیح برای حمایت از تولید کننده و مصرف کننده اتخاذ شود.

وی با تاکید بر اینکه تامین امنیت غذایی والاترین هدف ما است تصریح کرد: در هر شرایطی از تولید کنندگان بخش کشاورزی به جد حمایت می کنیم و با قدرت بیشتری بر توزیع و بازار فروش محصولات کشاورزی نظارت خواهیم کرد.

سپری خاطر نشان کرد: قرار گاه امنیت غذایی با تشکیل تیمهای گشت و بازرسی از فروشگاه ها و محل های عرضه محصولات کشاورزی در استان به صورت مداوم بازدید خواهد کرد و از گرانفروشی و تخلف در عرضه محصولات کشاورزی جلوگیری می کند و با خاطیان به طور جدی برخورد قانونی خواهد شد.

وی با اشاره به کاهش قیمت مرغ در سطح کشور و به طبع در استان تصریح کرد: شرکت پشتیبانی امور دام به منظور حمایت از مرغداران استان اقدام به خرید مرغ شیرینگ شده با قیمت هر یک کیلو گرم 30 هزار تومان می کند.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید