Iranian Agriculture News Agency

جلسه توسعه کشاورزی تجاری در قالب زنجیره ارزش محصولات کشاورزی

جلسه توسعه کشاورزی تجاری در قالب زنجیره ارزش محصولات کشاورزی مبتنی بر کشاورزی قراردادی برای محصول توت فرنگی، انگور، عسل، گوشت قرمز و ماهیان سردآبی برگزار شد.

جلسه توسعه کشاورزی تجاری در قالب زنجیره ارزش محصولات کشاورزی

به گزارش روابط ایانا در استان کردستان، جلسه توسعه کشاورزی تجاری در قالب زنجیره ارزش محصولات کشاورزی مبتنی بر کشاورزی قراردادی برای محصول توت فرنگی، انگور، عسل، گوشت قرمز و ماهیان سردآبی با حضور رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کردستان،  معاونین سازمان و مدیران دستگاه های وابسته و پیوسته برگزار شد.

به گفته محمد فرید سپری هدف این جلسه حرکت از کشاورزی تولید محور به سوی کشاورزی بازار محور است و در این راستا  تجاری سازی کشاورزی به ویژه در محصولات مزیت دار و دارای ارزش افزوده بالا با توسعه زنجیره ارزش و کشاورزی قراردادی ممکن می شود .

وی افزود: توسعه و تکمیل زنجیره های ارزش محصولات کشاورزی و تقویت ارتباط بین تولید کنندگان و بازارهای  تخصصی داخلی و خارجی با کمک شرکت های پیشرو امکان پذیر خواهد بود.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کردستان تاکید کرد: تمرکز بر زنجیره ها، و هدف گذاری برای توسعه این فعالیت ها اولویت بخش کشاورزی استان  است و برای ترویج این زنجیره با تمام توان باید تلاش شود.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید