Iranian Agriculture News Agency

مدیر امور اراضی سازمان جهاد کشاورزی استان کردستان

درجلسه کمیسیون طرح‌های غیر کشاورزی موضوع ماده 21 تعداد 15فقره پرونده تعیین تکلیف شد

درجلسه کمیسیون طرحهای غیر کشاورزی موضوع ماده 21 تعداد 15فقره پرونده تعیین تکلیف شد

درجلسه کمیسیون طرح‌های غیر کشاورزی موضوع ماده 21 تعداد 15فقره پرونده تعیین تکلیف شد

به گزارش خبرنگار ایانا در استان کردستان، به منظور بررسی درخواستهای واگذاری اراضی منابع ملی و دولتی جهت اجرای طرحهای سرمایه گذاری و اشتغال زایی در سطح استان امروز 22 تیر ماه دومین جلسه کمیسیون طرحهای غیر کشاورزی موضوع ماده 21 دستور العمل واگذاری اراضی منابع ملی و دولتی با حضور معاون هماهنگی و امور اقتصادی استانداری کردستان ، رئیس سازمان جهادکشاورزی استان ، مدیرکل دارایی و امور اقتصادی، مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری، مدیرامور اراضی ، رئیس سازمان صنعت و معدن و تجارت استان، در استانداری کردستان برگزار شد.

مدیر امور اراضی سازمان جهاد کشاورزی گفت: در این جلسه تعداد 15 فقره پرونده به مساحت 667  هزارو 105مترمربع بررسی و تعیین تکلیف شد .

پیمان ملکی تاکید کرد: این طرح ها مربوط به درخواستهای واگذاری، اراضی منابع ملی و دولتی تمدید قرارداد اجاره و تائید قیمت اراضی جهت اجرای طرحهای صنعتی بوده است.

وی تصریح کرد: این طرح ها در شهرستانهای کامیاران، سقز، قروه و بیجار بوده که تصمیمات لازم در مورد آنها اخذ شد و از طرحهای مهم می توان به طرح تولید کنسانتره آهن در شهرستان سقز به مساحت 100 هزار مترمربع و طرح محصولات بتنی غیرمسلح از بتن معمولی در شهرستان کامیاران به مساحت 2هزار مترمربع اشاره کرد.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید