Iranian Agriculture News Agency

معاون هماهنگی امور اقتصادی و سرپرست معاونت توسعه منابع استانداری کردستان

کماکان بخش کشاورزی در سال 《جهش تولید》نقش تاثیر گذار خود را در اقتصاد استان ایفا خواهد کرد

جعفری گفت؛ کماکان بخش کشاورزی استان کردستان در سال 《جهش تولید》نقش تاثیر گذار خود را در اقتصاد استان ایفا خواهد کرد.

کماکان بخش کشاورزی در سال 《جهش تولید》نقش تاثیر گذار خود را در اقتصاد استان ایفا خواهد کرد

به گزارش خبرنگار ایانا در استان کردستان خالد جعفری در مراسم تقدیر و معارفه رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کردستان که با حضور استاندار کردستان، معاونین استاندار، رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان و مدیران دستگاه های وابسته و پیوسته سازمان برگزارشد اظهار کرد؛ در دو سال گذشته با حمایت و همدلی که در بین معاونین و مدیران مجموعه جهاد کشاورزی استان بود توانستیم در حد توان اقدامات خوبی در این بخش به انجام برسانیم.

وی تصریح کرد؛ علارغم مشکلات اقتصادی که به جهت تحریم ها ی ظالمانه بر کشور و استان حاکم بوده توانستیم با کار تیمی و همراهی مسئولین استانی موفقیت‌های خوبی را در حوزه اشتغال و تولید در بخش کشاورزی ثبت کنیم.

وی با بیان اینکه ۲۷ درصد از تولید ناخالصی استان در بخش کشاورزی است تاکید کرد؛ مجموعه جهادکشاورزی با تلاش و همراهی تولید کنندگان توانسته تاثیر توسعه ای بسزایی بر اقتصاد استان داشته است.

معاون هماهنگی اموراقتصادی استانداری کردستان، خاطرنشان کرد؛ در سایه حمایت و همراهی مسئولین استان و در راس استاندار محبوب استان توانستیم با برنامه ریزی و تعین اهداف مشخص سه طرح پیشران در بخش کشاورزی استان را تدوین و با پیگیری های دلسوزانه مجموعه مدیریتی استان به مرحله اجرا برسانیم.

وی با بیان اینکه این طرح ها در راستای افزایش اشتغال و تولید در استان بوده تصریح کزد؛ حمایت و اجرایی شدن این یه طرح ادبیات مشترک بین تمام دستگاه های استان بوده و تا جایی که در دفتر مقام معظم رهبری به عنوان یک اولویت در کشور پیگیری می شد.

جعفری با بیان اینکه عملکردی که ما در بخش کشاورزی استان داشته ایم مدیون تولید کنندگان زحمت کش استان است تصریح کرد، در این مدت توانستیم رتبه دوم تولید گندم کشور، رتبه نخست مکانیزاسیون، ونیز اقدامات شایانی در تولید گوشت قرمز، توسعه باغات و ... داشته باشیم.

وی اذعان کرد،  توانستیم به لطف خداوند با همدلی، همراهی و مدیریت خوب مسئولین بخش کشاورزی به توفیقات خوبی دست یابیم.

جعفری مجموعه جهاد کشاورزی را صادق، درست کار و بسیار سالم توصیف کرد و افزود این مجموعه نه تنها در استان بلکه در کشور خاص و مثال زدنی است.

وی تصریح کرد، معاونین و مدیران مجموعه جهاد کشاورزی بسیار توانا و دلسوز هستند و خوشبختانه امروز هم ریاست این مجموعه به فردی توانا و بومی واگذار شده است.

وی تاکید کرد نباید مذاهب و دیگر تفاوتها در کشور عامل محدودیت به کار گیری افراد بومی و توانمند در مدیریت کشور و استان شود و خوشبختانه در این مدت مدیران بومی و خوشنام دراستان توانسته اند در این شرایط استان را به بهترین شکل مدیریت کنند.

در این مراسم محمد فرید سپری با حکم سرپرست وزارت جهاد کشاورزی به عنوان رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کردستان معرفی شد و از زحمات و تلاش چندین ساله خالد جعفری در جهاد کشاورزی تقدیر به عمل آمد.

گفتنی است سپری پیش از این معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان بوده و خالدجعفری هم به عنوان معاون هماهنگی امور اقتصادی و سرپرست معاونت توسعه منابع استانداری کردستان منصوب شده است.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید