Iranian Agriculture News Agency

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کردستان:

صنایع تبدیلی و تکمیلی در اولویت برنامه‌های ما قراردارد

رئیس سازمان جهاد کشاورزی کردستان در آستانه سال جدید شمسی از مدیریت صنایع تبدیلی و غذایی استان بازدید به عمل آورد و در جلسه‌ای با کارکنان این حوزه به تشریح برنامه‌های سال آتی پرداخت.

صنایع تبدیلی و تکمیلی در اولویت برنامه‌های ما قراردارد

به گزارش خبرنگار ایانا در کردستان، پیمان اسکندری در بازدید از مدیریت صنایع تبدیلی و غذایی استان و در جمع کارکنان این مدیریت بیان کرد : در مناسبت‌های مختلف شاهد افتتاح پروژه‌های متفاوت صنایع تبدیلی و تکمیلی هستیم و این مهم نشانگر تلاش و کوشش جهادی کارکنان این مدیریت است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان خاطرنشان کرد: به‌منظور جلوگیری از خام فروشی، حمایت از تولید و زنجیره‌های تولید و ارزش افزوده محصولات کشاورزی، دامی و صنایع غذائی و ترویج این مهم، صنایع تبدیلی و تکمیلی در اولویت برنامه‌های ما قراردارد.

وی افزود: در دولت سیزدهم در مبحث ساخت سردخانه از ۳۵ هزار تن به ۹۶ هزار تن ظرفیت رسیدیم و در حوزه زنجیره گوشت، فرآوری سیب‌زمینی، فرآوری شیرخشک می‌توانیم صنایع متعددی ایجاد کنیم و این مهم نیازمند کار بیشتر است.

اسکندری توضیح داد: کارکنان حوزه صنایع تبدیلی استان خوشبختانه دارای توان علمی قابل توجهی هستند با استفاده از اندوخته‌ها و توان علمی متخصصین این حوزه و افزایش و ترویج روابط انسانی بین سرمایه‌گذاران و همکاران، امیدواریم که شاهد پیشرفت‌های بیشتری در این عرصه در استان باشیم.

وی ادامه داد: بازدید از صنایع تبدیلی استان‌های پیشرو کشور و حضور در نمایشگاه‌های معتبر در این راستا از جمله مواردی است که برای کارکنان این حوزه به‌منظور افزایش دانش و مهارت و راهنمایی سرمایه‌گذاران مدنظر مدیریت صنایع تبدیلی و تکمیلی قرار گیرد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کردستان تأکید کرد: باید کارکنان صنایع تبدیلی به‌عنوان سیاست‌گذاران این عرصه اقدام به جذب سرمایه‌گذاران کنند و تکریم ارباب رجوع همواره به‌عنوان اولویت کاری مدنظر باشد.

در این نشست عبدالله جلیلی معاونت توسعه مدیریت و منابع سازمان جهاد کشاورزی استان؛ قول مساعد داد نسبت به حل مشکلات و نیازهای این مدیریت اهتمام جدی نماید.

امید سلیمی مدیر صنایع تبدیلی و تکمیلی سازمان جهاد کشاورزی استان گزارش مبسوطی از عملکرد این مدیریت به ریاست سازمان ارائه کرد.

 

خبرنگار: مهدی فتحی

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید