Iranian Agriculture News Agency

معاون برنامه‌ریزی و امور اقتصادی سازمان جهاد کشاورزی کردستان:

میز خدمت شهرستان‌ها به‌منظور معرفی متقاضیان اخذ تسهیلات باید در دستور کار قرار گیرد

معاون برنامه‌ریزی و امور اقتصادی سازمان جهاد کشاورزی استان کردستان تاکید کرد: میز خدمت شهرستان‌ها به‌منظور معرفی متقاضیان اخذ تسهیلات از محل اعتبارات ابلاغی و امهال تسهیلات باید در دستور کار قرار گیرد.

میز خدمت شهرستان‌ها به‌منظور معرفی متقاضیان اخذ تسهیلات باید در دستور کار قرار گیرد

به گزارش خبرنگار ایانا در کردستان باختر در جلسه شورای هماهنگی بیان کرد: در سال جاری هزار و 263 طرح تسهیلات اشتغال از سازمان جهاد کشاورزی استان دریافت کرده‌اند و بالغ‌بر هزار و 875 مورد اشتغال در بخش‌های مختلف کشاورزی انجام شده است.

معاون برنامه‌ریزی و امور اقتصادی سازمان خاطرنشان کرد: در راستای ایجاد اشتغال و توسعه‌ی مشاغل بالغ‌بر 746 طرح راکد در استان کردستان وجود دارد که امید است با پیگیری تسهیلات ابلاغی این طرح‌ها نیز به حالت فعال درآمده و زمینه ایجاد اشتغال در این زمینه فراهم شود. 

وی در زمینه مدیریت بحران، تاکید کرد با عنایت به تغییرات دمایی و احتمال خسارت به محصولات باغی، زراعی و سایر تولیدات بخش، در خصوص راهکارهای مقابله با سرمازدگی اطلاع رسانی‌های لازمه انجام شود. 

باختر تاکید کرد: در سال جدید بحث نظارت در دستور کار معاون امور اقتصادی قرار می‌گیرد و تمامی زیربخش‌ها و طرح‌ها مورد بازدید قرار خواهند گرفت.

 

خبرنگار: مهدی فتحی

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید