Iranian Agriculture News Agency

ستاد جوانان و نخبگان سازمان جهاد کشاورزی کردستان فعالیت خود را آغاز کرد

سرپرست نمایندگی ولی‌فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان روز چهارشنبه در ویژه‌برنامه ولادت حضرت علی‌اکبر (ع) و روز جوان در سالن جلسات سازمان در سنندج اظهار کرد: ارزش نخبگان و جوانان در آموزه‌های اسلامی بسیار والا است.

ستاد جوانان و نخبگان سازمان جهاد کشاورزی کردستان فعالیت خود را آغاز کرد

به گزارش خبرنگار ایانا در کردستان، حجت‌الاسلام علی‌اشرف ایرانی بیان کرد: خاندان رسول‌الله(ص) با رهنمودهای گران‌قدر خویش برای ما چراغ‌های روشنی را برافروخته‌اند که کسب علم و دانش، کسب معارف دینی و علوم متعالی ازجمله تأکیدات این بزرگواران است.

حجت‌الاسلام ایرانی خاطرنشان کرد: امیدواریم ستاد جوانان و نخبگان در سازمان جهاد کشاورزی به یک اتاق فکر و اتاق پیشران در طرح و اجرای ایده‌های خلاقانه تبدیل شود.

وی یادآور شد: از جوانان نخبه سطح سازمان و ادارات تابعه انتظار می‌رود که با تلاش و همتی مضاعف در راستای امیدآفرینی در جامعه گام بردارند.

حجت‌الاسلام ایرانی در ادامه سخنان خود به انتخابات پیش رو اشاره کرد و گفت: مبحث مشارکت در انتخابات ازجمله مهم‌ترین مباحث روز در کشور بوده و انتظار می‌رود که جوانان نخبه در مجموعه جهاد کشاورزی استان در این راستا به روشنگری بپردازند.

محمدی مدیر حوزه ریاست سازمان جهاد کشاورزی استان کردستان نیز در این نشست اظهار کرد: بر اساس شیوه‌نامه ابلاغی باید کارکنان جوان و نخبه استان شناسایی شوند و در قالب کمیته‌های تخصصی ذیل این شیوه‌نامه سازمان‌دهی شده و از توانمندی این افراد به بهترین شیوه بهره گرفته شود.

گودرزی مشاور رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان نیز در این نشست بیان کرد: به‌کارگیری نخبگان، جوان‌گرایی، شناسایی جوانان نخبه ازجمله اهداف این شیوه‌نامه است.

وی افزود: برآیند تصمیم‌گیری‌ها و کنکاش‌های جوانان نخبه سازمان در جلسات ماهانه با رئیس سازمان در میان گذاشته شود.

 

خبرنگار: مهدی فتحی

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید