Iranian Agriculture News Agency

امام جمعه سنندج:

باور به ظهور امام مهدی(عج) از باورهای راسخ مذاهب مختلف اسلامی است

امام جمعه سنندج گفت: باور به ظهور امام مهدی(عج) از باورهای راسخ مذاهب مختلف اسلامی است و همه علمای بزرگ اهل سنت این مهم را مورد تأکید قرار داده‌اند.

باور به ظهور امام مهدی(عج) از باورهای راسخ مذاهب مختلف اسلامی است

به گزارش خبرنگار ایانا در کردستان، ماموستا فایق رستمی روز چهارشنبه در ویژه برنامه اعیاد شعبانیه در سالن جلسات سازمان در سنندج گفت: بیان ایام الله به مردم از جمله تأکیدات خداوند متعال به رسول الله (ص) است.

وی افزود: عید نیمه شعبان یکی از چهار عید بزرگ مسلمانان جهان است و مبحث ظهور مهدی آخرالزمان از جمله باورهای جهانی است.

امام جمعه سنندج با اشاره به واهمه دشمنان از اتحاد و انسجام امت اسلامی، بیان کرد: عید نبوت و رسالت رسول الله(ص)، عید مبعث و معراج رسول الله(ص) به ملکوت اعلی، میلاد امام حسین(ع) و عید نیمه شعبان از جمله اعیادی هستند که همه مسلمانان آن را جشن می‌گیرند.

ماموستا رستمی افزود: باور به ظهور امام مهدی(عج) از باورهای راسخ مذاهب مختلف اسلامی است و همه علمای بزرگ اهل سنت این مهم را مورد تأکید قرار داده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: ظهور مهدی موعود از وعده های الهی است و با ظهور ایشان دنیا مملو از عدل و عدالت می‌شود.

ماموستا رستمی افزود: نیمه شعبان در بین مسلمانان اهل سنت جایگاه معنوی والایی دارد.

امام جمعه سنندج از همه کارکنان سازمان جهاد کشاورزی خواست که با مشارکت حداکثری در عرصه انتخابات به انتخاب فرد اصلح همت گمارند.

ماموستا رستمی یادآور شد: حضور در پای صندوق های رأی تکلیفی دینی و ملی برای همه ایرانیان است و ما مردم مسلمان کردستان نیز باید در این عرصه سرنوشت ساز حضوری گسترده داشته باشیم.

 

خبرنگار: مهدی فتحی

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید