Iranian Agriculture News Agency

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کردستان:

افتتاح چهار هزار و 900 میلیارد ریال پروژه بخش کشاورزی در کردستان

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کردستان از افتتاح 65 پروژه در این حوزه با اعتباری بالغ‌بر چهار هزار و 900 میلیارد ریال هم‌زمان با ایام مبارک دهه فجر انقلاب اسلامی خبرداد.

افتتاح چهار هزار و 900 میلیارد ریال پروژه بخش کشاورزی در کردستان

به گزارش خبرنگار ایانا در کردستان، پیمان اسکندری بیان کرد: زندگی و معیشت بیش از 70 درصد جمعیت استان کردستان به‌صورت مستقیم و غیرمستقیم به بخش کشاورزی مرتبط است و در این راستا سازمان جهاد کشاورزی و دستگاه‌های تابعه آن با بهره‌مندی از نیروهای توانمند و متخصص به خدمت رسانی به مردم استان مشغول است. 

وی افزود: امسال نیز همچون دیگر سنوات گذشته و هم‌زمان با ایام مبارک دهه فجر انقلاب اسلامی شاهد افتتاح ده‌ها پروژه در حوزه کشاورزی و صنایع وابسته به آن هستیم. 

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کردستان خاطرنشان کرد: در ایام مبارک دهه فجر امسال شاهد افتتاح 65 پروژه با اعتباری بالغ‌بر چهار هزار و 900 میلیارد ریال در سطح استان هستیم. 

اسکندری افزود: در قالب این پروژه‌ها در مجموع برای یک هزار و 481 نفر اشتغال‌زایی مستقیم و برای دو هزار و 466 نفر اشتغال‌زایی غیرمستقیم ایجاد شده است. 

وی به تشریح پروژه‌های قابل افتتاح در دهه فجر امسال اشاره کرد و توضیح داد: در بخش آب و خاک 29 پروژه با اعتبار 845 میلیارد ریال، در بخش صنایع کشاورزی 15 پروژه با اعتبار دو هزار و 696 میلیارد ریال، در بخش دام 6 پروژه با اعتبار 750 میلیارد ریال، در بخش باغبانی و گلخانه پنج پروژه با اعتبار 93 میلیارد ریال، در بخش شیلات و آبزی پروری چهار پروژه با اعتبار 173 میلیارد ریال، در بخش منابع طبیعی و آبخیزداری چهار پروژه با اعتبار 277 میلیارد ریال، در بخش تعاون روستایی یک پروژه با اعتبار 22 میلیارد ریال و در بخش طیور یک پروژه با اعتبار 40 میلیارد ریال در این ایام به بهره‌برداری می‌رسد.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید