Iranian Agriculture News Agency

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کردستان:

۶ هزار میلیارد تومان عاید گندمکاران کردستانی می شود

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کردستان گفت: ۶ هزار میلیارد تومان عاید گندمکاران کردستانی می شود

۶ هزار میلیارد تومان عاید گندمکاران کردستانی می شود

به گزارش خبرنگار ایانا از کردستان پیمان اسکندری در دومین جلسه شورای هماهنگی سازمان با تاکید بر تاثیر بخش کشاورزی در معیشت مردم اذعان کرد: امسال ۶ هزار میلیارد تومان فقط از تولید گندم به کشاورزان استان پرداخت می‌شود که به نوعی بخش بزرگی از اقتصاد استان تحت تاثیر میزان تولیدات بخش کشاورزی است.

رییس سازمان جهادکشاورزی کردستان خاطر نشان کرد: بیشترین سهم اشتغال زایی و ۳۰ درصد تولید ناخاص داخلی استان به بخش کشاورزی وابسته است و این مسئله اهمیت بخش کشاورزی و اقدامات توسعه‌ای در این حوزه را بیشتر نمایان می‌کند.

او با بیان اینکه تا کنون ۲ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان پول به حساب گندمکاران استان واریز شده است تصریح کرد: پیگیری ما برای پرداخت مابقی طلب کشاورزان از دولت ادامه دارد و امیدواریم به زودی کل پول گندم کشاورزان به استان اختصاص یابد.

اسکندری افزود: ارتباط قوی مدیران با بهره برداران بخش، نقدپذیری و پاسخگویی به مراجعین و استقبال شایسته از سرمایه گذاران از مهمترین خواسته‌ها وسیاست‌های بخش کشاورزی استان کردستان است.

رییس سازمان جهادکشاورزی کردستان با تاکید بر سیاست‌های روشن و شفاف دولت سیزدهم در پاسخ گویی به مردم و آسان کاری در اجرای دستورالعمل‌های اداری اظهار کرد: رفع مسائل اداری و تکریم متقاضیان سرمایه گذاری در بخش کشاورزی، توجه خاص به موانع پیش روی آن‌ها و تلاش برای حل آن‌ها باید در راس امورات مدیران مجموعه قرار گیرد.

او تصریح کرد:  باید مدیران مجموعه در نهایت صداقت و پاکی و مقتدارانه تصممیات جهادی برای رفع موانع تولید و توسعه بخش کشاورزی بگیرند و شبانه روزی در راستای خدمت به بهره برداران بخش کشاورزی تلاش کنند.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید