Iranian Agriculture News Agency

معاون توسعه منابع انسانی استانداری کردستان:

تدوین سند توسعه کشاورزی کردستان با قدرت دنبال شود

معاون توسعه منابع انسانی استانداری کردستان گفت: تدوین سند توسعه کشاورزی استان باید با قدرت دنبال شود، چون دولت امروز دنبال عملگرایی است و تمام توان خود را در مسیر خدمت به مردم قرار داده است.

تدوین سند توسعه کشاورزی کردستان با قدرت دنبال شود

به گزارش خبرنگار ایانا در استان کردستان، عبدالله رشیدی‌پور معاون منابع انسانی استاندار کردستان، در مراسم تکریم و معارفه رئیس جدید سازمان جهاد کشاورزی کردستان در سنندج اظهار کرد: موضوع کشاورزی از مباحث بسیار مهم است و خدا را شاکر هستیم هر آنچه خداوند به مردم نعمت بخشیده به شیوه‌های مختلف می‌توان در این استان خلاصه کرد.

وی افزود: همه آنچه که یک کشور نیاز دارد در حوزه کشاورزی کردستان تولید می‌شود و استان در این زمینه در جایگاه بسیار خوبی برخوردار است.

معاون توسعه منابع انسانی استاندار کردستان گفت: نگاه دولت مردمی یک نگاه توسعه‌محور به صورت عملیاتی و خارج از شعار است.

رشیدی‌پور با بیان اینکه مردم خدمت را می‌بینند و قدردان تلاش‌ها هستند، تصریح کرد: تمام تلاش مدیران و مسئولان باید پیگیری کارهای موفقیت‌آمیز و برطرف‌کننده ضعف‌ها باشند.

وی عنوان کرد: تدوین سند توسعه کشاورزی استان باید با قدرت دنبال شود چون دولت امروز دنبال عملگرایی است و تمام توان خود را در مسیر خدمت به مردم قرار داده لذا مسئولانی که سکان مدیریت را در دست می‌گیرند باید عملگرایی را محور قرار دهند.

معاون توسعه منابع انسانی استاندار کردستان افزود: پیگیری مطالبات و درخواست‌های مردمی از اولویت‌های مسئولان در راس دولت است.

رشیدی‌پور خاطرنشان کرد: استاندار کردستان نگاه ویژه‌ای به بخش کشاورزی دارد و این نگاه قطعا اتفاقات بسیار خوبی را در مسیر توسعه این بخش رقم خواهد زد.

وی خواستار همراهی بیشتر بانک‌ها شد و گفت: انتظار داریم هر جا احساس کردید بروکراسی‌های اداری در مسیر توسعه و رونق بخش کشاورزی خلل و مانعی ایجاد می‌کند اعلام کنید و ما در حد توان در داخل و خارج از استان پیگیری خواهیم کرد.

معاون توسعه منابع انسانی استاندار کردستان خاطرنشان کرد: در سازمان‌ها و دستگاه‌هایی که نهاد نمایندگی ولی فقیه حضور دارند، می‌توان از این ظرفیت‌های برای تسهیل در امور بهره گرفت و زمینه تحقق اهداف را بیش از پیش فراهم کرد.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید