Iranian Agriculture News Agency

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کردستان:

میدان بیشتری به فعالیت نیروی جوان در بخش کشاورزی می‌دهیم

صبح امروز 24 بهمن ماه 1400 طی حکمی از سوی مقام عالی وزارت جهاد کشاورزی، از زحمات بی شائبه آقای محمد فرید سپری تقدیر و آقای پیمان اسکندری به سمت رییس جدید سازمان جهاد کشاورزی منصوب شدند .

میدان بیشتری به فعالیت نیروی جوان در بخش کشاورزی می‌دهیم

به گزارش خبرنگار ایانا در استان کردستان، در این مراسم که  مشاور  وزیر جهاد کشاورزی و مدیرکل امور استانهای وزارت ، فرمانده  بسیج وزارت جهاد کشاورزی  و معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری کردستان، مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان و کلیه معاونین و مدیران دستگاههای وابسته و پیوسته و همچنین تشکل های بخش کشاورزی حضور داشتند.

اسکندری در ابن مراسم اظهار داشت: پنج محور اصلی وزارت جهاد کشاورزی برای تحقق اقتدار غذایی هم سرلوحه برنامه‌های جهاد کشاورزی استان است.

پیمان اسکندری اضافه کرد: هرجا از توان و نظرات تشکل‌ها و تولیدکنندگان استفاده شده بازخورد و نتیجه موثری داشته است لذا این مهم هم در تصمیمات مدیران جهاد کشاورزی همواره لحاظ می‌شود.

وی افزود: در راستای تحقق بیانیه گام دوم انقلاب به نیروهای جوان میدان فعالیت بیشتری داده و از توان و تخصص آنها بهره خواهیم گرفت.

اسکندری گفت: در امر تولید، هر ایده ای که  به بخش  کمک نماید به دیده ی منت می پذیریم.

اسکندری ضمن  اشاره به  مسئولیتی مهمی  که به  ایشان واگذار شده اظهار کرد: همکاری تمامی بخش‌های مختلف سازمان و بهره برداران و مراکز تحقیقاتی در راستای اقتدار  و امنیت غذایی در تولید از مهمترین مواردی است که کما فی السابق سرلوحه فعالیتهای در دستور کار سازمان جهاد کشاورزی قرار دارد.

وی با اشاره به محور فعالیتهای تعیین شده از سوی وزیر جهاد کشاورزی برای سازمانهای متبوع  اظهار داشت: کشت قراردادی، قیمت گذاری محصولات کشاورزی، امنیت غذایی ،  سند دار نمودن اراضی کشاورزی و سرمایه گذاری در بخش های مختلف کشاورزی از اهم برنامه های سازمان خواهد بود.

رییس سازمان جهاد کشاورزی  با اشاره به این نکته که وظایف و تکالیف سازمان جهاد کشاورزی  مسئولیت سنگینی است اظهار داشت : تمامی  امورات مربوط به تولید ، توزیع و رصد و پایش محصولات  از وظایف جهاد کشاورزیست  که خود همت دو چندان را می‌طلبد.

وی با اشاره به استفاده از تجربیات  تشکلها ، شرکت های دانش بنیان و تولید کنندگان در امر تولید اظهار داشت: هر زمان که در تصمیم سازیها و تصمیم گیریها از نظرات مردم و تشکلها استفاده نموده ایم موفق بوده‌ایم.

اسکندری استفاده از تجربیات بزرگان و به کارگیری  جوانان  را با اهمیت دانست و گفت : هر پیشنهاد یا راهکاری که بتواند به افزایش تولید، بهبود خدمات رسانی و  رضایت  مردم بیانجامد را با جان و دل می‌پذیریم.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید